Film fra VM i Norge 2012
Leif Chr.

Besked: #1
Film fra VM i Norge 2012
Lille film fra VM i Norge, som fortæller lidt om hvad det der flycasting med fiskestænger går ud på Smile

Mvh Leif
01-10-2012 19:11
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #2
RE: Film fra VM i Norge 2012
CoolCoolCool

Er træningen mod næste års DM startet mr. Langkaster Cool

Edit: Har opdateret listen over DM rekorder, med alle de nye efter turen Cool

Danske rekorder i fluekast
Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
(Denne besked var sidst ændret: 01-10-2012 af 19:43 L.K..)
01-10-2012 19:36
Leif Chr.

Besked: #3
(01-10-2012 19:36)karlsson Skrev:  CoolCoolCool

Er træningen mod næste års DM startet mr. Langkaster Cool

Mvh
Lasse

Nu har jeg aldrig rigtig gjort noget ud af at træne WinkAngelAngel

Må nok indrømme at det har været svært at komme afsted efter vm. Men jeg har dog været afsted for at se om det virkeligt er rigtigt at de lange skydehoveder ikke kan flyve lige. Det kan de stadigvæk ikke Big Grin

Men de er der jo heldigvis ikke til DM Tongue Men hvis pokalen ikke skal havne i lejre eller hvor det nu er den plejer at bo, så er det jo nok de korte kast der skal trænes, men det er jo ikke så sjovt Confused

Mvh Leif
01-10-2012 19:48
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #4
(01-10-2012 19:48)Leif Christensen Skrev:  Nu har jeg aldrig rigtig gjort noget ud af at træne WinkAngelAngel

Må nok indrømme at det har været svært at komme afsted efter vm. Men jeg har dog været afsted for at se om det virkeligt er rigtigt at de lange skydehoveder ikke kan flyve lige. Det kan de stadigvæk ikke Big Grin

Gu kan de det, det er bare sværere uden vind Wink

Citér:Men de er der jo heldigvis ikke til DM Tongue Men hvis pokalen ikke skal havne i lejre eller hvor det nu er den plejer at bo, så er det jo nok de korte kast der skal trænes, men det er jo ikke så sjovt Confused

Mvh Leif

Nu satte Henrik sig jo på de rigtig lange kasts pokal, så det kan vel ikke være tilfældet at der kun skal trænes korte kast, medmindre du hentyder til de der ikke lige kast som er så sjove når der fiskes Cool Og det er den anden pokal du vil forsøge at hive til Jylland Big Grin Den plejer jo kun at være derovre på kort visit Wink

Mvh
Lasse

(Denne besked var sidst ændret: 01-10-2012 af 20:08 L.K..)
01-10-2012 20:07
Leif Chr.

Besked: #5
Nu skal vi jyder jo bare have samme vind som jer øboer, så er den pokal jo på halvøen TongueTongue

Selvfølgelig skal der trænes på alle øvelser hvis det skal blive rigtigt godt, men Henrik har jo bare høstet så mange afgørende point i præcisionen at han altid bliver svær at slå og så bliver han jo også stadig bedre Cool

Mvh Leif
01-10-2012 20:28
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #6
(01-10-2012 19:36)karlsson Skrev:  Danske rekorder i fluekast
Mvh
Lasse

Hej Lasse

Hvorfor tæller Leifs 40,5 meter ikke som dansk rekord?
Er der kastet efter andre regler?

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
01-10-2012 21:16
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #7
(01-10-2012 20:28)Leif Christensen Skrev:  Nu skal vi jyder jo bare have samme vind som jer øboer, så er den pokal jo på halvøen TongueTongue

For dælan da Leif, I halvø beboere plejer jo at få den mest fordelagtige vind, men for min skyld gerne, hvis vi er heldige kan vi kaste på samme tid, jeg plejer jo at få nul vinden Cool

Citér:Selvfølgelig skal der trænes på alle øvelser hvis det skal blive rigtigt godt, men Henrik har jo bare høstet så mange afgørende point i præcisionen at han altid bliver svær at slå og så bliver han jo også stadig bedre Cool

Mvh Leif

Hvis Henrik var nem at slå, var der ikke noget ved det, var der vel Wink Regner med at lave endnu større forspring næste gang, så jeg kan hente ham i totalen, hvis det glipper, så må jeg bare kaste bedre præcision Big Grin

Mvh
Lasse

01-10-2012 21:19
Adversering
Leif Chr.

Besked: #8
(01-10-2012 21:16)Martin Brøndum Skrev:  Hej Lasse

Hej Martin

Den rekord står til sidst under rekorder efter vm regler. Til vm har man fire minutter, uden mulighed for time out ved linekludder mm, mod tre minutter til dm

Mvh Leif
02-10-2012 10:43
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #9
(01-10-2012 21:16)Martin Brøndum Skrev:  Hej Lasse

Hej Martin

Som Leif skriver, så skal du ned under vm reglerne, der står den skam Smile

Vm har andre reglerne end DM, derfor opdelingen, Sverige og Norge kører efter VM diciplinerne, hvorfor deltagelse if deres konkurrencer tæller med under VM listen.

Mvh
Lasse

02-10-2012 11:05
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #10
(02-10-2012 11:05)karlsson Skrev:  Hej Martin

Som Leif skriver, så skal du ned under vm reglerne, der står den skam Smile

Vm har andre reglerne end DM, derfor opdelingen, Sverige og Norge kører efter VM diciplinerne, hvorfor deltagelse if deres konkurrencer tæller med under VM listen.

Mvh
Lasse

Hej

Ville det så ikke være relevant at ændre DM reglerne sådan, at en rekord galt, uanset hvor den var sat. I alle andre sportsgrene jeg kender vil et rekord resultat fra et verdensmesterskab tælle som gældende dansk rekord. Smile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
02-10-2012 12:22
Slettet bruger

Fraværende
Besked: #11
(02-10-2012 12:22)Martin Brøndum Skrev:  Hej

Ville det så ikke være relevant at ændre DM reglerne sådan, at en rekord galt, uanset hvor den var sat. I alle andre sportsgrene jeg kender vil et rekord resultat fra et verdensmesterskab tælle som gældende dansk rekord. Smile

Umuligt Martin!.
Her i Danmark regner vi jo alting om, så omverden må bare indordne sig. Angel

Men helt klart, skal der være ens regler således at rekorder gælder uanset hvor de er sat.
(Denne besked var sidst ændret: 02-10-2012 af 13:37 Slettet bruger.)
02-10-2012 13:11
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #12
(02-10-2012 12:22)Martin Brøndum Skrev:  Hej

Hej Martin

Det er en del der så skal ændres, prøv at sammenligne Smile

Mvh
Lasse

02-10-2012 13:48