Mariagerfjord
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #1
Mariagerfjord
Nogle der har været ved fjorden i dag? Hvordan fiskede den?

Venligst Nikolai

13-10-2012 19:22
Adversering
Jakob Rasmussen

Viborg
Besked: #2
RE: Mariagerfjord
Jeg har ikke lige specifikt været der idag - Men den har fisket fint de sidste par gange jeg har været der Smile Dog har jeg lidt svært ved at finde de store for tiden Sad
13-10-2012 19:28
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #3
(13-10-2012 19:28)Jakob Rasmussen Skrev:  Jeg har ikke lige specifikt været der idag - Men den har fisket fint de sidste par gange jeg har været der Smile Dog har jeg lidt svært ved at finde de store for tiden Sad

Jeg har heller ikke kun finde de store Angel Ved dog at Niels have en forrygende tur i ugen med 4 fisk, 2 stk over 55. Dette i solskinsvejr, hvilket vi ikke just har i vente Dodgy

Venligst Nikolai

13-10-2012 19:31
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #4
Hey Nicolai,

Vi er 3 stk der tager turen i morgen tidlig til sikkert sent vil jeg troSmile Håber at kunne finde nogle HØ, da det bliver en smule guidning fra min sideBlush

Jeg har dog ikke været i stand til at finde HØ de 2 sidste gange jeg har været afstedSad(og jeg skulle forestille at lege guide i morgenDodgy, men jeg kan da om ikke andet vise nogle pladser fremTongue)

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
13-10-2012 19:41
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #5
(13-10-2012 19:41)Kent Hansen Skrev:  Hey Nicolai,

Vi er 3 stk der tager turen i morgen tidlig til sikkert sent vil jeg troSmile Håber at kunne finde nogle HØ, da det bliver en smule guidning fra min sideBlush

Jeg har dog ikke været i stand til at finde HØ de 2 sidste gange jeg har været afstedSad(og jeg skulle forestille at lege guide i morgenDodgy, men jeg kan da om ikke andet vise nogle pladser fremTongue)

Cheers,

Kent

Knæk og bræk Smile Har endnu ikke besluttet mig for åen eller fjorden - tror det bliver åen i morgen. Mon ikke du finder dem i morgen Wink

Venligst Nikolai

(Denne besked var sidst ændret: 13-10-2012 af 20:01 Nikolai R..)
13-10-2012 20:00
Leif Chr.

Besked: #6
Hej Nikolai

Jeg har været et tur ved fjorden her i eftermiddags, først næsten helt ude ved Hadsund og sidst ved Ørnedalsbugten. Jeg fangede intet, men min makker fik en lille en under mål.

Der var ikke mange mennesker ved fjorden i det strålende vejrConfused , men vi mødte et par i bugten som heller ikke oplevede det helt store. Men fiskene må jo være der et sted ??

Mvh Leif
13-10-2012 20:08
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #7
De sidste par gange som jeg har været afsted - har jeg været i inderfjordområdet, hvilket ikke har givet mig nogen skæl på hverken fingre eller waders. Men samtidigt hørt fra kammerater der har fundet hø længere ude i fjorden.

Så planen i morgen må være længere ude i fjorden på jagt efter de storeTongue

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
13-10-2012 20:17
Adversering
Janus H.

Djursland
Besked: #8
Jeg var deroppe for en uge siden, fik 4 stk med en enkelt fin en på 51cm Smile Fiskede ca 3 timer.

Blæst og lidt bølger i vandet, så sker der noget Smile
13-10-2012 20:27
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #9
(13-10-2012 20:27)Janus H. Skrev:  Jeg var deroppe for en uge siden, fik 4 stk med en enkelt fin en på 51cm Smile Fiskede ca 3 timer.

Blæst og lidt bølger i vandet, så sker der noget Smile

Jeg var afsted dagen efter og da var fjorden tømt, fik kun en enkelt undermåler Angel

Venligst Nikolai

13-10-2012 21:36
Leif Chr.

Besked: #10
(13-10-2012 21:36)Nikolai R. Skrev:  Jeg var afsted dagen efter og da var fjorden tømt, fik kun en enkelt undermåler Angel

Så har det ikke blæst nok WinkWink

Mvh Leif
13-10-2012 21:58
Thorsen

Århus C
Besked: #11
(13-10-2012 21:58)Leif Christensen Skrev:  Så har det ikke blæst nok WinkWink

Mvh Leif

Hvis man er villig til at skifte plads og ignorere de mængder af efterårsruser/garn er det min påstand, at der altid fisk at fange i Mariager. Blæst eller ej. Der er dog rigtigt mange smolt+ i blandt for tiden.

Jeg havde selv et fantastisk fiskeri på kendte pladser i høj sol midt på sommeren uden den helt store vind (Brendas mor og en lille billig gris på forfangetSmile) og de pladser fisker stadig godt (Se Janus Big Grin)

I weekenden er der altid mange folk i fjorden. Så vil man have lidt uberørt vand må man følge Martin Brøndums mantra om en fisk pr. km uberørt vand.

Venligst
Thorsen

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
14-10-2012 02:20
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #12
(14-10-2012 02:20)Thorsen Skrev:  Hvis man er villig til at skifte plads og ignorere de mængder af efterårsruser/garn er det min påstand, at der altid fisk at fange i Mariager. Blæst eller ej. Der er dog rigtigt mange smolt+ i blandt for tiden.

Jeg havde selv et fantastisk fiskeri på kendte pladser i høj sol midt på sommeren uden den helt store vind (Brendas mor og en lille billig gris på forfangetSmile) og de pladser fisker stadig godt (Se Janus Big Grin)

I weekenden er der altid mange folk i fjorden. Så vil man have lidt uberørt vand må man følge Martin Brøndums mantra om en fisk pr. km uberørt vand.

Venligst
Thorsen

Jeg fiskede et pænt stræk søndag sidste uge og Henrik flere endnu indtil kl 15. Der er bare dage i mellem hvor klaveret ikke spiller Wink

Venligst Nikolai

14-10-2012 05:59