neeej... fluehjul samling
anissenc

Besked: #1
neeej... fluehjul samling
Jeg er godt nok kommet i klister nu.
det drejer sig om : 1 stk Kinetic Godspeed Fly Reel 7/9 ( se det her, på bunden af siden : http://www.kineticfishing.com/default.aspx?pageId=167 )

mit forfang havde snoet sig ind i selve bremsen, da jeg rullede linen sammen idag.

jeg kunne ikke få den ud, og har været nødt til at skille det hele af.

div. skruer osv. kan jeg godt finde de rigtige pladser til, men da jeg løftede hjulet fra hinanden, faldt der nogle små dele ud ?! ved ikke hvor de skal hen.

jeg smider lige et billede af tingene, og et af hjulet..

håber virkelig nogen ved lidt om det.

JA jeg er for dum, og JA jeg skulle ikke have skilt det ad uden at kunne samle det igen. men linen skulle jo ud på en eller anden måde.

/

15-10-2012 17:20
Adversering
anissenc

Besked: #2
RE: neeej... fluehjul samling
den nederste ring nu identificeret, og monteret.

jeg gætter på, at den lille klips i øverste ring, skal monteres i forbindelse med den fjeder der sidder rundt ved "klik" mekanismen.
15-10-2012 17:45
anissenc

Besked: #3
RE: neeej... fluehjul samling
efter lidt panisk ringen rundt til alle jeg kender, viser det sig, at jeg har en bekendt, der har det samme sæt. han vidste tilfældigvis hvad alt var, da han selv har haft det skilt af flere gange, så med lidt webcam assistance fik jeg løst mit problem.

tingesten(øverste cirkel) viste sig, blot at tjene det formål, at holde den anden ting(nederste cirkel) på plads under låget.
15-10-2012 19:46