Rock Island Day 1 & 2.
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #1
Rock Island Day 1 & 2.
Halløj.

Lige en update fra klippe øen.
Første dag (Fredag) fiskede vi på Østkyst og sydskysten.

5 fisk på land, 2 mistet, En til Kenneth, en til Allan og 3 til Thomas.
Desværre var de alle farvede falderter, som blev genudsat, det skal lige nævnes at de var rigtig pæne i størrelse, den ene var en fisk skudt til 75-80cm.
Dog lykkedes det Thomas at få en fin 42cm blank fisk.
aftenen blev tilbragt i Fluefiskerne Bornholms fine klublokale med et foredrag om fiskeri i patagonien af Thomas weirgang.

Dag 2 var vinden vendt og vi fiskede på vestkysten og og nordkysten.
det blev til 2 fisk til Allan, en fin blank undermåler og en faldert på 70cm.
Vi sluttede her til aften på Østkysten da vinden vendte igen men det blev ved de 2 fisk.

Imorgen er sidste dag og vi nupper færgen kl 15. så her til aften står den på Havørred til forret og en god flæskesteg til hovedret, godt akkompagneret af et par flasker god bourgogneBig GrinBig GrinBig Grin

Update følger....

/Allan

http://www.customflies.dk
(Denne besked var sidst ændret: 27-02-2010 af 19:54 aov.)
27-02-2010 19:49
Adversering
123

Besked: #2
RE: Rock Island Day 1 & 2.
(27-02-2010 19:49)A.O. Skrev:  Halløj.

Lige en update fra klippe øen.
Første dag (Fredag) fiskede vi på Østkyst og sydskysten.

5 fisk på land, 2 mistet, En til Kenneth, en til Allan og 3 til Thomas.
Desværre var de alle farvede falderter, som blev genudsat, det skal lige nævnes at de var rigtig pæne i størrelse, den ene var en fisk skudt til 75-80cm.
Dog lykkedes det Thomas at få en fin 42cm blank fisk.
aftenen blev tilbragt i Fluefiskerne Bornholms fine klublokale med et foredrag om fiskeri i patagonien af Thomas weirgang.

Dag 2 var vinden vendt og vi fiskede på vestkysten og og nordkysten.
det blev til 2 fisk til Allan, en fin blank undermåler og en faldert på 70cm.
Vi sluttede her til aften på Østkysten da vinden vendte igen men det blev ved de 2 fisk.

Imorgen er sidste dag og vi nupper færgen kl 15. så her til aften står den på Havørred til forret og en god flæskesteg til hovedret, godt akkompagneret af et par flasker god bourgogneBig GrinBig GrinBig Grin

Update følger....

/Allan

Jeg beundrer Jeres gåpåmod og at I i det hele taget gider fiske i det her vejr er sku sejt. Jeg glæder mig til min første tur i 2010 og jeg håber skisme snart at alt det her hvide stads forsvinger igen Big Grin
27-02-2010 20:10