Nordjylland i weekenden hvor kan der fiskes ?
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #1
Nordjylland i weekenden hvor kan der fiskes ?
Hejsa

Skal en tur til det nordjyske i den kommende weekend og lufte en kammerat...naturligvis i selskab med fluestænger Big Grin
Nu er det så at jeg godt kunne bruge nogle forslag til hvor vi kan tage hen, umiddelbart have jeg forestillet mig mariager fjord men det kan man vist roligt udelukke der skulle efter sigende være lukket af is over det hele, så gode råd/tips modtages med kyshånd Smile
03-03-2010 12:36
Adversering
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #2
RE: Nordjylland i weekenden hvor kan der fiskes ?
PS kom lige i tanke om at jeg har lavet tråden under kyst og fjord, hvis der skulle være fiskbare åer hører jeg gerne om dem også Wink
03-03-2010 12:38
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #3
Hey Jim,

Kyststrækningen mellem Frederikshavn og Sæby kunne være en mulighedIdea - forventer dog at få en opdatering senere idag om isen stadig har overtaget - tænker mest på strækningen lige syd for Frederikshavn ved Bangsbo (Guldkysten mener jeg det stykke hedder?) Hvis du ser på bundforholdene der på luftfoto ser det ganske spændende ud! En masse smårev og badekar - husk dog lige fredningen ved Bangsbo Å tættere på FrederikshavnExclamation

Her kan der parkeres, hvis sneen tillader detAngry, så det ikke lige generer beboere på gaden
http://findvej.dk/57.40486,10.52216?zoom=18&maptype=3

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
03-03-2010 12:58
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #4
Hey igen Jim,

der skulle være isfrit fra Frederikshavn og noget sydover - så det skulle være muligt for jer at lufte fluen der hvis DMI´s udsagn med vinden holderConfused - kan jeg få det til at passe ind skal jeg i hvert fald derop og prøve lykkenBig Grin

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
03-03-2010 23:06
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #5
Lyder godt Kent, takker for info Big Grin
04-03-2010 02:33
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #6
Det var så lidt - kan være at vi ses deroppe - jeg er dog ikke sikker på om det bliver lørdag eller søndag jeg evt. kommer afstedUndecided

Cheers,

Kent

by W.C. Fields
04-03-2010 10:47
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #7
Ja det kunne jo være, jeg er dog ret sikker på det nok bliver lørdag vi tar ud Smile
04-03-2010 15:12
Adversering
Morten H

Besked: #8
Det er et af de steder jeg har fisket en del sidste år.
Fiskene er der. Første gang jeg gik ud (stille og roligt) Forskrækkede jeg en fin blank havørred over målet. Den svømmede lige ind i mit ben, så jeg var ved at vælte bagover af forskrækkelse Smile

MHede
mhede.wordpress.com
Tight Lines + Square Tails
(Denne besked var sidst ændret: 04-03-2010 af 17:28 Morten H.)
04-03-2010 17:27
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #9
Hey Morten,

kan du evt. vise på kort hvor du plejer at fiske der? eller bare forklaring?

Cheers,

Kent

by W.C. Fields
04-03-2010 17:40
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #10
Hey Jim

Her lige fået at vide at der er kommet drivis ind så der er ikke helt frit længereAngryAngry

Men håber vestenvinden fra imorgen kan sende isen en lang tur til Sverige istedet..

Cheers,

Kent

by W.C. Fields
05-03-2010 17:54
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #11
Det er sq da træls, ja vi må håbe svenskerne får det i stedet hehe
05-03-2010 20:40
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #12
Ja noget nederen - jeg forsøger mig dog alligevel søndag formiddag og ser om der er held med isen...

Cheers,

Kent

by W.C. Fields
05-03-2010 21:05