Blink hugormen.
lars løve lund

Besked: #1
Blink hugormen.
Hey er der nogle som kan fortælle hvor man kan købe hugormen i gennemløb med ogp farver ?
06-03-2010 00:13
Adversering
Frederik

København N
Besked: #2
RE: Blink hugormen.
Hej Lars
Det er jo ret nyt at den er kommet fra OGP så den skulle kun være at finde på DK tanken i næstved som eneste sted indtil videre. Jeg vil dog tro at Sportdres får dem også da de plejer at være godt med på gennemløbervognen.

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
06-03-2010 20:42
lars løve lund

Besked: #3
hej Frederik. du havde ret, fandt dem på dk tankens hjemmeside. tak for hjælpen VH Løve

http://www.dk-naestved.dk/FiskegrejListeServlet
06-03-2010 22:31
Steffen Mortensen

Besked: #4
Prøv de nye Snurrebassen, de køre pisse godt i vandet og er i OGP farver ;-)

Tight Lines

Steffen Mortensen
<3 Zpey <3
07-03-2010 20:39
kenneth n

kbh
Besked: #5
ja jeg kan også kun sige godt om den nye snurrebassen , når du først har set den køre i vandet en enkelt gang er du solgt
men hugormen ser nu også meget spændende ud . uden at jeg har prøvet den .. den må man da lige ha et par stk af
10-03-2010 03:25
lars løve lund

Besked: #6
Hej igen. ja har nogle stykker af det blink. og har også fanget et par havbamser på snurrebassen!!!!! men tak for rådet. gerne flere af dem. ;-)
13-03-2010 19:56
Sølvræven
Gæst

Besked: #7
(13-03-2010 19:56)lars løve lund Skrev:  Hej igen. ja har nogle stykker af det blink. og har også fanget et par havbamser på snurrebassen!!!!! men tak for rådet. gerne flere af dem. ;-)

Lars,

Nu søger du flere råd....

Her kommer mit, Stripper i 12 eller 14 grams i hvid....det svært at finde er blink som er mere effektivt end dette..

Tak til Kent Andersen......Big Grin Læser du med her Kent! så venter jeg spændt på din næste storfangerBig Grin

Venligst

Claus,
13-03-2010 20:24
Adversering
kenneth n

kbh
Besked: #8
stripper blink ! nu bliver jeg nysgerrig Sølvræven er det også et effiktiv blink til kysten??
altså i den normale form som blinket sælges i ? eller med krogen i den modsatte ende , ligsom tomas hansen gør i havørredens hemmeligheder ??
14-03-2010 00:02
Rasmus Bech

Randers
Besked: #9
Det er et super effektivt blink på kysten! Har selv fanget masser af HØ på det. Det eneste minus er, at der ikke er meget føling med blinket i høj sø.
Har aldrig fisket med krogen i modsatte ende. Syntes blinket går super giftigt i vandet, ved varierende indspinningshastighed.

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
14-03-2010 00:33
Sølvræven
Gæst

Besked: #10
(14-03-2010 00:02)kenneth madsen Skrev:  stripper blink ! nu bliver jeg nysgerrig Sølvræven er det også et effiktiv blink til kysten??
altså i den normale form som blinket sælges i ? eller med krogen i den modsatte ende , ligsom tomas hansen gør i havørredens hemmeligheder ??

Hej kenneth,

Jeg skylder nok lige den forklaring, at Stripper blinket for mit vedkomne næsten udelukkende bruges til fjordfiskeri, bruges det til "åben" kyst er det i mindre vige og små bugter, når det gælder østkysten, med Sverige som næste faste punkt bliver det i æsken, og på kommer en 24grams fladbuk, enten i hvid eller sølvbrun med grøn ryg......

Tricket med at montere trekrogen i den anden ende kender jeg godt, tesen er at blinket fiskere mere roligt uden de store slag - skulle virke godt på træge fisk, personlig har jeg nu aldrig haft dette behov, dertil virker den "rigtige" enden fint nok til mig...............

NB: jeg bruger kun stripper blinket i hvid, eller hvid med grøn ryg.

Venligst

Claus
14-03-2010 09:53
Frederik

København N
Besked: #11
Hej Igen
Hugormen og Snurrebassen kan lidt af det samme og jeg har fanget mange fisk på begge gennemløbere, dog kan man ikke holde et spinstop i helt så lang tid på hugormen, men den snurrer også i en vinkel mod bunden som snurrebassen. Jeg fik faktisk fingrene i et par hugorme fra OGpaint forleden og de ser godt ud, dog er disse vist ikke gennemtestet da det er en ny og større størrelse (32gr.). Samtidig fik jeg også et par af en ny snurrebasse str.0 i 7 gram og den ser fræk ud til noget UL fiskeri!

Stripperen har jeg ikke kunne forlige mig med, den kaster bare ikke godt nok når der er lidt rusk og så synes jeg egentlig ikke at gangen er meget mere livlig end en fladbuk, hugorm eller andre blink/gennemløbere der laver lidt ballade i vandet.

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
14-03-2010 19:08
kenneth n

kbh
Besked: #12
Sølvræven perfekt for var egntlig også fjord jeg mente , omtaler også fjordfiskeri som kyst . selvom det ikke er helt det samme .. men den skal jeg da lige ned og ha et par stykker af , her imens jeg går og venter på en isfri horsensfjord..
14-03-2010 19:39