Nor-vise
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #1
Nor-vise
Hello all.

Da jeg vil i gang med fluebinding har jeg kigget mig varm på et nor-vise ( http://www.nor-vise.com/ http://www.youtube.com/norvise ) ville i den forbindelse høre om andre her inde har erfaring med dette lækre stik, meget gerne +/-.

pfh. Tak.

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
06-03-2010 12:22
Adversering
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #2
RE: Nor-vise
Hej Kenneth.

Jeg har ingen erfaring med stikket,men det ser lækkert ud,altid rart med et true rotary stik.
06-03-2010 14:45
LCB

Besked: #3
Der er ingen tvivl om at stikket er lækkert og i høj kvalitet - jeg har bundet på det hos en bekendt. Men jeg vil ikke anbefale det - jeg synes at et mere "almindeligt" fluestik er et langt bedre valg.

Afhængig af budgettet, så kan du kigge på Danica Innovation eller et Renzetti Traveller.

Lars
07-03-2010 08:53
Bjørn S. Andersen

Besked: #4
Binder KUN på mit Nor-vise, der er ikke meget det ikke kan, som andre stik kan, dog er der en del, som det gør bedre end de fleste. Rotationsdelen er intet mindre end genial.

Med et conversion-kit til de mindste fluer, og evt. et til gedefluer har du mange stik i et.

Jeg har personligt været meget glad for mit. Dog tog det et par uger, at vende sig til Tongue
hvis der er noget specifikt du vil have svar på må du meget gerne kontakte mig, så vil jeg prøve at besvare det så godt jeg kan.

TL. Fra en glad nor-vise-ejer.

Deciple to the green-stick religion, in search of fun and glory.
07-03-2010 09:55
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #5
(07-03-2010 09:55)Bjørn S. Andersen Skrev:  Binder KUN på mit Nor-vise, der er ikke meget det ikke kan, som andre stik kan, dog er der en del, som det gør bedre end de fleste. Rotationsdelen er intet mindre end genial.

Med et conversion-kit til de mindste fluer, og evt. et til gedefluer har du mange stik i et.

Jeg har personligt været meget glad for mit. Dog tog det et par uger, at vende sig til Tongue
hvis der er noget specifikt du vil have svar på må du meget gerne kontakte mig, så vil jeg prøve at besvare det så godt jeg kan.

TL. Fra en glad nor-vise-ejer.

Hej Bjørn.

Det skal jeg lige have i baghovedet, der skal da nok dukke noget op før eller siden, når jeg ellers får besluttet mig Angel
binder du kystfluer/saltvandtsfluer på dit nor-vise? har nemlig kun kunne finde "en" som gjor det og da jeg som udgangspunkt kun vil komme til at binde 98% kystfluer 1% saltvandtsfluer 1% geddefluer vil jeg lige høre hvordan det er til den slags?

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
07-03-2010 22:03