www.danishflyfishing.com
Lasse Elmgren

Besked: #1
www.danishflyfishing.com
Hej Gutter

Jeg søger skribenter til siden.

Siden vil med tiden, komme til at danne et bredt samarbejde med fluefiskeklubber, foreninger og hvad der ellers har med fluefiskeriet at gøre.

Det er kun forsiden der er tilgængelig lige nu, da siden kun er et par dage gammel. Kan glædeligt fortælle der er flere rigtig dygtige personer, der er igang med at pryde siden, med rigtig spændende læsnig. De fortjener en stor ros, og det er fedt at se hvor hjæpsom og interesseret de har været.

Regner med det vil tage et års tid, før siden er ved at være fyldt helt ud, og til den tid er planen også at lave en engelsk version.

Jeg søger stadigvæk en masse der vil bidrage til projektet, men må være lidt hård med et krav, om man har et rigtig godt kendskab, til det emne man vil skrive om.

Har du noget at bidrage med? Smile
LasseEJ@Gmail.com

Mvh.
Lasse
12-07-2009 21:39
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: www.danishflyfishing.com
Hey Lasse

Jeg vil egentlig også godt måske skrive lidt om Gels-å med tiden som lige får tid til det.. For det er også en del af mit hjemvand som jeg også har fisket en del i .. Smile

Men det tager dog lidt noget længere tid da jeg lige vil have den klaret ang Kolding først og lige skal forbi nogen forskellige steder efter gode billeder.. hehe.. Men hvs det er kan jeg godt tage gels bagefter Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
12-07-2009 22:27
Lasse Elmgren

Besked: #3
Du skal være velkommen Klaus.
Gode billeder er altid en vigtig brik i spillet Shy
12-07-2009 22:58
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #4
Hehe
Jo tak, jamen så vil jeg da også sætte mig på Gels-å nu hvor jeg alligevel er igang med mit "normale" fiskevand.. Wink

Ja det er det nemlig, især når jeg skal skrive en ordentlig artikel / beskrivelse om åerne Big Grin

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
12-07-2009 23:56
Lasse Elmgren

Besked: #5
Det er super. Jeg har skrevet dig på til Gels og Kolding.
Tag den tid det tager, det bliver det kun ekstra godt af Wink
13-07-2009 00:48