[Afsluttet] Forumtur Lagan, Sverige 24-26 september 2010
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #61
RE: [Forslag] Forumtur Lagan, Sverige september 2010
Ja, nogle gange varer glæden kort. Jeg har lige set i kalenderen at det er en lige uge, hvor jeg har mine to store børn. Det bliver nok lidt svært at overtale fruen til at være alene hjemme med alle fire unger???

Så medmindre jeg kan finde noget pasning bliver jeg nødt til at melde fra allerede nu Sad

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
03-03-2010 20:50
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #62
Martin, skal vi sætte en deadline på tilmeldingen?
Det er vel egentlig for samkørsel, logi osv. Hvis folk tager selv afsted i samme weekend uden om FV er det jo også helt fint.
03-03-2010 22:17
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #63
(03-03-2010 22:17)Stig Sørensen Skrev:  Martin, skal vi sætte en deadline på tilmeldingen?
Det er vel egentlig for samkørsel, logi osv. Hvis folk tager selv afsted i samme weekend uden om FV er det jo også helt fint.

Hej Stig

Vil det være rimeligt, at lade den stå åben et par uger?
Så lukker vi jo for at kontakte svenskerne vedr. fiskekort og logi .. hvis vi kommer en 10-15 mand - så tror jeg, at det er rigtig fint at være i lidt god tidConfused
Men helt lukket bliver der jo aldrig - som du selv siger .. så er det en åben tur, og så længe der er plads i en bil - så kan man jo nok snige sig med, hvis transport, kort og overnatning er til at skaffeCool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
03-03-2010 22:22
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #64
Hej Janus

Velkommen herSmile
Du er sat på listen i tilmeldingstråden - og jeg er sikker på, at der bliver rig lejlighed til at lægge begge hænder på stangen ved LaganBig Grin

.. om ikke andet - så låner du bare min, når jeg træder af for at lave chili con carne til hele flokken på trangiaDodgy

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
04-03-2010 01:52
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #65
Hey Janus. Super cool at se dit navn på tilmeldingslisten også Smile Det bliver en rigtig hyggelig tur Big Grin
Tager du spinnestang med også? Eller satser du på at kunne låne et 2-håndsæt?

Med venlig hilsen
Stig
04-03-2010 10:08
Janus H.

Djursland
Besked: #66
(04-03-2010 10:08)Stig Sørensen Skrev:  Hey Janus. Super cool at se dit navn på tilmeldingslisten også Smile Det bliver en rigtig hyggelig tur Big Grin
Tager du spinnestang med også? Eller satser du på at kunne låne et 2-håndsæt?

Med venlig hilsen
Stig

Hej stig Smile Ja jeg er sikker på at det bliver kanon! Big Grin

Jeg regner med udelukkende at bruge spinnestangen, sådan et sted må jeg hellere holde mig til hvad jeg er helt fortrolig med Big Grin
Men jeg har længe gerne ville prøve at kaste 2 hånds, så det er jo en oplagt mulighed for lige at prøve det. Hvis der altså er en der tør låne mig sin stang Big Grin
04-03-2010 20:25
Thorsen

Århus C
Besked: #67
Tilfældig samtale mellem mand og kvinde (onde tungere kalder dem kællinger).

Glad mand: "Hej skat, prøv lige at se hvor jeg skal på fisketur i september." Mand viser stolt et billede af en smuk svensk lakse- og havørrede elv frem på sin egen computer.Smile

Glad kvinde: "Nej hvor er der smukt, det må du da glæde dig helt vildt til?"

Stadig glad mand: "Ja det kan du tro og jeg som aldrig har fanget en laks før, men jeg bliver nok nødt til at købe en ny fiskestang for jeg har ikke nogen der passer til laksefiskeri" lyver manden.

Forvirret spørgende kvinde: "Når, har du ikke det, er de da noget specielt" spørger kvinden?

Endnu gladere mand nikker og smiler over hele hovedet: "ja det er det" lyver han igen.

Overbevidst kvinde: "Ja ja da, det er jo dine egne penge, men hvornår er det i måneden".

Mand rynker bryn og lugter farreUndecided: "det er i weekenden 10-12 september og jeg skal bruge bilen til at køre til Sverige i"

Udtryksløs kælling: "Nej du skal ej, for vi skal til Bryllup hos min veninde fra studiet."

Lamslået mand har nu følgende muligheder:

A: Hente en kniv i køkkenet og få det overstået og stadig tage på fisketur i september

B: Pakke de ting i hjemmet af værdi, som han fik lov at beholde ved indflytning. Dvs. fiskegrej, bærbar, stereoanlæg, kokkeknive og fladskærm. Når nej, fladskærmen var der ikke råd til da det var mere vigtigt med kunst og økologiske fødevare i hobetal. Derefter gå sin vej og tage på fisketur i september.

C: Bøje hovedet, lystre, drikke en øl og kigge på det smukke billede der er på computeren og tænke. "Der er sikkert ingen fisk, vandet er vådt, øllen er dyr i Sverige". Til sidst har mand fået overbevidst sig selv om at det sikkert er meget sjovere at tage til det der bryllup, der bliver jo trods alt kastet med ris, klippet sokker og så er der jo en dejlig tur i guds hus med gamle lange sange som eneste underholdning. Derefter skriver mand besked på computer, at han ikke kan tage på fisketur alligevel.

Er du i tvivl om hvad mand valgte og nu kan jeg da godt afsløre at mand = jeg, så er det C.

God tur til jer der ikke skal til bryllup.

Why meHuh

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
04-03-2010 22:15
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #68
Hehe, ganske sjov skrevet i hvert fald, Thorsen Smile Mon ikke du får mulighed for at komme med på een af de andre fællesture, de er altså også rigtig hyggelige Wink

Meeen, jeg må da indrømme at skulle jeg med på én enkelt tur i år, ja så blev det Sverige-turen Big Grin
(ikke for at træde i det Big Grin )
04-03-2010 22:28
Thorsen

Århus C
Besked: #69
Humoren er en del af den terapeutiske indgangsvinkel jeg har valgt at bedrage min sorg medSmile

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
04-03-2010 22:41
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #70
(04-03-2010 20:25)Janus H. Skrev:  Hej stig Smile Ja jeg er sikker på at det bliver kanon! Big Grin

Jeg regner med udelukkende at bruge spinnestangen, sådan et sted må jeg hellere holde mig til hvad jeg er helt fortrolig med Big Grin
Men jeg har længe gerne ville prøve at kaste 2 hånds, så det er jo en oplagt mulighed for lige at prøve det. Hvis der altså er en der tør låne mig sin stang Big Grin

Jeg tager også spinnestang med, så kan vi altid gå lidt sammen. Jeg kan se på kort over åen, at der er flue/spinne zoner, og enkelte hvor begge dele er tilladt.

Big Grin
04-03-2010 22:44
Daniel Heinrichsen

Besked: #71
ved jernbanebroen og lidt nedstrøms er et virkelig godt hot-spot! Der er begge dele tilladt Tongue

Har selv mistet laks der...
og har set flere store, men pas på de går tæt på land Wink

Mvh
Daniel
04-03-2010 23:02
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #72
(04-03-2010 22:41)Thorsen Skrev:  Humoren er en del af den terapeutiske indgangsvinkel jeg har valgt at bedrage min sorg medSmile

.. det er surt Thorsen - din tøffelheltTongue
Jeg håber, at vi ser dig på en anden tur snartSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
04-03-2010 23:09