Gode spots nær Store Sjørup (Norddjurs)
FlyRookie

Thorsø, Østjylland
Besked: #1
Gode spots nær Store Sjørup (Norddjurs)
Hejsa.
Jeg har kigget på adskillige kort over fiskespots på norddjurs, og op til Randers fjord, men umiddelbart er der ingen spots omkring Store Sjørup. Det er her: https://mapsengine.google.com/map/edit?m...-SMmZlweyA

Grunden til jeg gerne vil vide om der skulle være noget der omkring, er at familien har et sommerhus der, og det ville jo være oplagt at kunne gå direkte ned til vandet i stedet for at skulle køre efter det.
Ja, jeg kan jo selvfølgelig bare tage derud og smide noget i vandet, hvilket jeg nok gør på et tidspunkt alligevel, men hvis nu en af jer garvede kystfiskere kunne komme med et tip eller to, var det jo perfekt Smile

Mvh Nicolai.
22-09-2013 10:07
Adversering
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #2
RE: Gode spots nær Store Sjørup (Norddjurs)
Hej Nicolaj
Der skal nok være chance for havørred på det stræk. Ud og prøv badekarene mellem revlerne.
Husk fredningsbælterne ved Hevring å og Ingerslev Å
22-09-2013 17:05
FlyRookie

Thorsø, Østjylland
Besked: #3
Tak for svaret!
Jeg må lige se om der ikke er en weekend jeg lige kan få tid til at tage derop Smile
22-09-2013 19:17
Lasse Elmgren

Besked: #4
Hej Nicolai.

Der kan som skrevet til tider være godt gang i badekarrene. Ellers er det pt. et ganske fint multespot.

Pas på Hevring Lejren hvis du går imod syd , som er forsvarets skydeterræn. Du kan da færdes på dage, hvor der ikke skydes.
23-09-2013 08:06