Wf-line #4
Stefan

Aalborg
Besked: #1
Wf-line #4
Hej ville lige høre jeres forslag til en wf #4 line. Det er til min nyligt indkøbte guideline lpx 8'6 fod klasse 4, 3delt.
Har fået lavet et godt skydehoved til stangen, som Brandt var så venlig at lave til migSmile, det er dog mest til kysten.
Altså en flydende wf klasse 4 line, som både kan bruges i å og p&t.

Venligst Stefan
11-03-2010 00:13
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Wf-line #4
(11-03-2010 00:13)Stefan Skrev:  Hej ville lige høre jeres forslag til en wf #4 line. Det er til min nyligt indkøbte guideline lpx 8'6 fod klasse 4, 3delt.
Har fået lavet et godt skydehoved til stangen, som Brandt var så venlig at lave til migSmile, det er dog mest til kysten.

Venligst Stefan

Tak for sidst. Fed stage, du har fået dig der! Wink . Ja jeg foretrækker jo kortklumpede liner a la Presentation (Guideline) eller OptiStream (Loop) til korte kast i åen eller til den tilgroede P&T-sø, men hvis du har plads til bagkastet, så vil Guidelines Highwater være en mulighed. Med den rigtige kaster, kan selv en # 4 LPXe'er sagtens lægge sådan en hel line ud.
Knæk & bræk med pinden

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
11-03-2010 00:36
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
Hej igen
Jeg ser, at Ole anbefaler en line, der er ½ klasse tungere. Det kan din stang godt lide - i hvert fald, hvis det er mig der kaster med den - så det var måske en fin løsning.

11-03-2010 00:38
Stefan

Aalborg
Besked: #4
(11-03-2010 00:31)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(11-03-2010 00:13)Stefan Skrev:  Hej ville lige høre jeres forslag til en wf #4 line. Det er til min nyligt indkøbte guideline lpx 8'6 fod klasse 4, 3delt.

Venligst Stefan

Hej Stefan.

Mine bud : Enten SA Mastery Trout WF4F (til mindre ørredfluer/tørfluer) eller SA Mastery GPX WF4F (halv AFFTA-klasse tungere end standarden og med en lidt mere agressiv fronttapering) til mere vind/større fluer.... Smile

Venligst,

Ole

Jo tak SA Mastery GPX'en nu med på listenSmile Kender i noget til Loop opti-stream, som jeg ellers er blevet anbefalet i dag?

Venligst Stefan
11-03-2010 00:40
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(11-03-2010 00:36)Brandt Skrev:  Tak for sidst. Fed stage, du har fået dig der! Wink . Ja jeg foretrækker jo kortklumpede liner a la Presentation (Guideline) eller OptiStream (Loop) til korte kast i åen eller til den tilgroede P&T-sø, men hvis du har plads til bagkastet, så vil Guidelines Highwater være en mulighed. Med den rigtige kaster, kan selv en # 4 LPXe'er sagtens lægge sådan en hel line ud.
Knæk & bræk med pinden

Hej Stefan
Jeg er meget enig med BrandtSmile
Hvis du har bedre plads - så er Rio Gold en fed lineCool

http://salmonfly.dk/catalog/product_info...ts_id/2437

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
11-03-2010 00:42
Stefan

Aalborg
Besked: #6
(11-03-2010 00:38)Brandt Skrev:  Hej igen
Jeg ser, at Ole anbefaler en line, der er ½ klasse tungere. Det kan din stang godt lide - i hvert fald, hvis det er mig der kaster med den - så det var måske en fin løsning.

Jo det kan meget vel være det er den der skal investeres i. Men hvad med loops optistream, hvad er dine erfaringer med den?

Og tak for sidst der var service påBig Grin

Venligst Stefan
11-03-2010 00:46
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #7
Fra Loop's hjemmeside:
Lina: Opti Stream WF4 Float
Klumplängd: 7,6m
Total längd: 27m
Färg: Light Amber/ White

I øvrigt
Kort klump
Ingen bagtapering af betydning
Lækker line

Minder en del om den Presentation, som du prøvede i Gistrup.

11-03-2010 00:48
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #8
(11-03-2010 00:46)Stefan Skrev:  Og tak for sidst der var service påBig Grin

Venligst Stefan

Hej Stefan

Nu må vi lige have svaretCool
Hvad var Brandt så mest - flink eller nordjyde (.. da der skulle forhandles pris Big Grin )

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
11-03-2010 00:49
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #9
(11-03-2010 00:42)Martin Brøndum Skrev:  
(11-03-2010 00:36)Brandt Skrev:  Tak for sidst. Fed stage, du har fået dig der! Wink . Ja jeg foretrækker jo kortklumpede liner a la Presentation (Guideline) eller OptiStream (Loop) til korte kast i åen eller til den tilgroede P&T-sø, men hvis du har plads til bagkastet, så vil Guidelines Highwater være en mulighed. Med den rigtige kaster, kan selv en # 4 LPXe'er sagtens lægge sådan en hel line ud.
Knæk & bræk med pinden

Hej Stefan

venligst
Martin

Hej Martin - lidt off topic:

Har du lagt mærke til Oles nye profilbillede?? Mon han selv har bundet den ? - så er han da kommet ret godt igang med sit fluebindercomeback! Big Grin

11-03-2010 00:54
Stefan

Aalborg
Besked: #10
(11-03-2010 00:42)Martin Brøndum Skrev:  
Knæk & bræk med pinden

Hej Stefan

venligst
Martin

Hej linen skal jo bruges til lidt af hvert, så det bliver jo nok et kompromis, altså meget all-round. Så den skal kunne bruges på begrænset plads, samtidig kunne kastes lidt længere hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg er vist nok meget krævende hahaBlush

Venligst Stefan
11-03-2010 00:54
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #11
(11-03-2010 00:49)Martin Brøndum Skrev:  

Venligst Stefan

Hej Stefan

Hvad var Brandt så mest - flink eller nordjyde (.. da der skulle forhandles pris Big Grin )

venligst
Martin

Der var ikke lagt op til forhandling!! Nordjyder får, hvad de forlanger når de er i sælgers rolle! Derfor ka' de sagtens være flinke!Wink

11-03-2010 00:56
Stefan

Aalborg
Besked: #12
(11-03-2010 00:49)Martin Brøndum Skrev:  

Venligst Stefan

Hej Stefan

venligst
Martin

Det var meningen der skulle forhandles lidt, men god service koster joTongue

Spøg til side var vist nok en udemærket handelSmile

Venligst Stefan
11-03-2010 01:01