Liner fra Nextcast
per larsen

Besked: #1
Liner fra Nextcast
Hej

Jeg overvejer at købe en af deres liner, da jeg på forskellige fora har set dem rost til skyerne.
Til min overraskelse ser jeg på deres hjemmeside at enhver form for smøring af linerne er strengt forbudt,
idet fabrikanten hævder at linerne vil krakelere, og hvis man allivel smører så ryger garantien.
Er der nogen af jer som kender til linerne og ved noget om hvordan de fremstilles idet der jo ved alle andre
fabrikater som jeg kender til, anbefales at smøre en gang imellem.

venlig hilsen per
11-02-2014 15:41
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #2
RE: Liner fra Nextcast
Hej Per

Jeg mener at det er Rio der laver Simon's liner, men skal ikke kunne sige om han får dem til at bruge noget specielt i coatingen, det lyder dog ret underligt Huh Prøv at spørge ham, det kan være han har en god forklaring Smile

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
11-02-2014 16:18
per larsen

Besked: #3
RE: Liner fra Nextcast
(11-02-2014 16:18)K... Skrev:  Hej Per

Jeg mener at det er Rio der laver Simon's liner, men skal ikke kunne sige om han får dem til at bruge noget specielt i coatingen, det lyder dog ret underligt Huh Prøv at spørge ham, det kan være han har en god forklaring Smile

Mvh
Lasse

Hej Lasse

Det var også min tanke at spørge, men jeg ville gerne høre om der var nogen som kender til linerne inden
jeg bestemmer mig.
Jeg syntes det er nogle interssante taperinger som de opererer med, og det er specielt deres Winter authority 35 forsynet med en synketip som jeg tror vil være fin til f.Eks Skjern.

mvh per
11-02-2014 20:38