Hvad sker der med zpey
Peder Lisberg

Besked: #1
Hvad sker der med zpey

Smok me a kibber, i'll be back for breakfast
12-02-2014 18:06
Adversering
Lillewilder

Besked: #2
RE: Hvad sker der med zpey
Man kan håbe han tager sin viden og erfaring med sig videre i dansk regi. Smile
12-02-2014 20:01
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #3
hvad der fremadrettet sker er jo ikke nemt og vide, men personligt er jeg spændt på om de kan blive ved at holde skruen i vandet..

De solgte sikkert mange liner til deres store udsalg før de skiftede fabrikant, men det var jo liner til langt under normal prisen og derfor med en del mindre profit..

derudover har de til i år valgt og lave classic serie, uden deres kendetegn og ligner nu alle andre.. Dette ser jeg som et minus, fordi de ikke længere tør tro på de kan sælge stænger med lidt karakteristika på håndtaget..

at Mortensen forlader skuden er da trist, men mest af alt er problemet i det vel de har klistret stængerne ind i hans navn og initialer.. Stængerne var jo ikke dårligere fordi de havde heddet inxxxxxx frem for HM signatur Dodgy

Mvh René Carlsen
13-02-2014 06:59
Arnt Christensen

Odense C
Besked: #4
I min optik var der kun et eneste problem for Zpey: De var for dyre.

De var hamrende dygtige til at lave grej som passede sammen fra hjul til linespids, men prisen for de sæt var abnorm i forhold til markedet.

Det har resulteret i et produktprogram der langsomt, men sikkert skrumper, uden at erstatningerne i programmet matcher konkurrenternes grej på pris.

Og så er skandinavien trods alt et lille marked, der er ikke plads til ret mange "ekslusive" mærker.
13-02-2014 13:08