Fangstnet-magnet
Magnus Ørum

Besked: #1
Fangstnet-magnet
Hej Smile

Min magnet-netholder er gået i stykker, og jeg overvejer derfor at købe C&F's udgave (http://www.taimen.com/da/dk/product/nr-n...247/90041)

Jeg kan dog ikke helt lure, hvordan den skal monteres, og hvorfor følger der strips med? Vil nettet hænge normalt på ryggen med denne montering?

Bonusspørgsmål: Jeg kan ikke helt lure, hvad Taimen tager for at sende pakker til Danmark. Nogen der kender prisen?

På forhånd tak Smile
13-02-2014 13:47
Adversering
Stoltze

Besked: #2
RE: Fangstnet-magnet
Stripsene er til at montere den ene halvdel af magneten på netrammen (netto rammen, som det så flot er blevet automatisk oversat til). Den tilhørende spiralsnor bruger jeg stort set aldrig... Jeg har ikke problemer med at nettet "banger" på ryggen. Magneten vil efter nogen tids brug i salvvand blive lidt medtaget, men den virker stadig efter hensigten.

Har aldrig handlet hos Taimen, så den anden halvdel af spørgsmålet kan jeg ikke hjælpe med.

/Stoltze

Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Lynge Jakobsen
13-02-2014 15:15
Morten Jepsen

Nyborg
Besked: #3
bare kør din bestilling færdig, uden at betale, så kommer fragten der passer til det du bestiller.

/Morten
13-02-2014 15:27
JTHL

Aalborg
Besked: #4

Med venlig hilsen
Jan
13-02-2014 17:06
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #5
Taimen sender gratis, hvis du bestiller for over 50€.

Mvh Stefan Skovbo
13-02-2014 18:59
Magnus Ørum

Besked: #6
Tak for jeres svar Smile

Skal jeg forstå det sådan, at I aldrig bruger spiralsnoren? Og betyder det noget, at håndtaget hænger ved lænden? Jeg plejer jo at have det i nakken, men det er måske nemmere at få fat i med denne montering?
17-02-2014 10:28
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #7
(17-02-2014 10:28)Magnus Ørum Skrev:  Tak for jeres svar Smile

Skal jeg forstå det sådan, at I aldrig bruger spiralsnoren? Og betyder det noget, at håndtaget hænger ved lænden? Jeg plejer jo at have det i nakken, men det er måske nemmere at få fat i med denne montering?

Netposen opad er bedst, da den så ikke er lige så udsat for at hænge fast i brombær og pigtråd. Snoren skal sidde i håndtaget under alle omstændigheder. Uden snor vil du ikke have dit net ret længe - det vil før eller siden hænge i og ryge af, f.eks. når du sidder i naturen og skal rejse dig op - så mærker man ikke altid, at nettet ryger af.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
17-02-2014 10:47
Adversering