grønskollingen
Tums

VIby j. Århus.
Besked: #1
grønskollingen
hej gutter. jeg er lige flyttet til århus sammen med min kæreste, og jeg er så småt begyndt at starte min karriere som fluefisker ved kysten. jeg har været ud og se stedet ved mosgårdstrand og den permanente sammen med kæresten idag, samt undersøgt fredningsbælter Osv. da jeg har læst meget om dette på nettet. dog har jeg lige et par spørgsmål.

1: er stederne stadig værd at besøge ? de indlæg jeg har læst er omkring 3 år gamle ?

2: hvilke flue er bedst og på hvilke tidspunkter ?

jeg søger også en buddy, som jeg kan tage med en gang imellem og lære nogle nye steder at kende, da jeg er på su og kærsten bruger bilen de fleste weekender på job er jeg lidt begrænset, dog vil jeg meget gerne være med til at smide lidt i tanken Big Grin

Med venlig hilsen Thomas B.
23-02-2014 23:13
Adversering
Bjarne Laursen

Hjortshøj
Besked: #2
RE: grønskollingen
Hej Thomas

Velkommen til byen Big Grin

Mht til pladser så tjek justonemorecast.dk ud de har tidligere haft et super kort med pladser, men har været hacket og mistet meget men mener stadig kortet er der.

Ellers er der FFFD som har en lokalafd i Århus, og holder til på den gamle fragtmandscentral på Søren Frichsvej 51, der er altid en del folk om tirsdagen til fluebinding, og der bliver aftalt en del ture til kysten.

Fisker ikk selv ret meget på kysten men kan da give dig et praj hvis jeg kommer afsted, djursland fisker ret godt i øjeblikket. Du kan smide mig en mail på salmon@laksefluer.dk

Mvh
Bjarne
23-02-2014 23:23