OT: Har brug for en maskinarbejder
123

Besked: #1
OT: Har brug for en maskinarbejder
Hej,

Jeg går og sysler med en ide til et fluestik, men mangler en maskinarbejder som kan udføre mine idéer i praksis. Er der nogen her som kunne være interesseret? Skriv eller ring til mig, hvis det har interesse: 26272818 thomas a mayfly prik dk
12-03-2010 12:27
Adversering
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #2
RE: OT: Har brug for en maskinarbejder
Jeg mener Jacob:
http://fiskevand.dk/member.php?action=profile&uid=97
er maskin arbj. han sysler vist os selv med et stik hvis jeg ikke husker helt galt Wink

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
12-03-2010 17:09
Kent Hansen

Vebbestrup. 9500
Besked: #3
Hey Schreiber,

Jeg er dog ikke lige maskinarbejder, men Teknisk Designer og jeg kan da hjælpe med at tegne banditten hvis det skal være?

Så har du da nogle tegninger som du kan give videre til en maskinarbejder når det er!!

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
12-03-2010 17:18
123

Besked: #4
(12-03-2010 17:09)Kenneth H Skrev:  Jeg mener Jacob:
er maskin arbj. han sysler vist os selv med et stik hvis jeg ikke husker helt galt Wink

Hej Kenneth,

Det prøver jeg. Tak for tippet.

Jeg har I øvrigt ikke prøvet den S4S i praksis, og jeg tror den ryger retur igen efter jeg har købt din stang Wink
12-03-2010 17:57
123

Besked: #5
(12-03-2010 17:18)Kent Hansen Skrev:  Hey Schreiber,

Jeg er dog ikke lige maskinarbejder, men Teknisk Designer og jeg kan da hjælpe med at tegne banditten hvis det skal være?

Så har du da nogle tegninger som du kan give videre til en maskinarbejder når det er!!

Cheers,

Kent

Tak for tilbuddet. Jeg vender tilbage når jeg har noget mere konkret.
12-03-2010 18:12
Kent Hansen

Vebbestrup. 9500
Besked: #6
Oki doki - du siger bare til. Jeg tegner i Autodesk Inventor så det bliver tegnet i 3D hvis det bliver aktuelt

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
12-03-2010 18:20
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #7
(12-03-2010 17:57)schreiber Skrev:  
(12-03-2010 17:09)Kenneth H Skrev:  Jeg mener Jacob:

Hej Kenneth,

Det prøver jeg. Tak for tippet.

Jeg har I øvrigt ikke prøvet den S4S i praksis, og jeg tror den ryger retur igen efter jeg har købt din stang Wink

Hello Thomas.

Hehe den er ellers lækker, hvad ville du bruge den til i #10? hvor er den købt i dk eller?

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
12-03-2010 21:39
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #8
(12-03-2010 12:27)schreiber Skrev:  Hej,

Jeg går og sysler med en ide til et fluestik, men mangler en maskinarbejder som kan udføre mine idéer i praksis.

Hej Thomas
Jeg er meget spændt på at se både din (og Jakobs) ideSmile
Jeg har stor respekt for jeres innovative tankegang - for jeg må ærligt indrømme, at min fantasi ikke rækkerConfused
Jeg sidder netop og binder grissebasser til Flyswap III på min gode gamle Renzetti Traveler .. og det er en af de fluer der får mig til at benytte rotationen flittigt!
Til gengæld aner jeg ikke, hvordan jeg skulle forbedre stikketBlush
Krogen sidder urokkeligt fast, rotationen kører perfekt og stikket er aldeles stabilt .. også efter flere tusinde fluerCool
Jeg synes det er sejt, hvis bare en af jer kommer op med en nyttig forbedringSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
13-03-2010 00:40
LCB

Besked: #9
Citér:Krogen sidder urokkeligt fast, rotationen kører perfekt og stikket er aldeles stabilt .. også efter flere tusinde fluerCool

Hej Martin - helt enig der :-). Jeg aner ikke hvor mange tusinde jeg har bundet på mit, men det er mange :-). Jeg kan nu godt selv komme i tanke om et par forbedringer, men i stedet for at bøvle med det har jeg bestilt Lawrence Waldron stik, som jeg har prøvet et par gange. Det er, i mine øjne, verdens fedeste fluestik, og *der* kan jeg ikke komme tanke om nogen virkelige forbedringer :-)

Lars
13-03-2010 10:08
123

Besked: #10
Martin,

Mit problem er, at jeg vil have et stik hvor hovedet kan vippes og drejes op og ned og dreje 360 grader om sin egen lodrette akse. Samtidig skal det være et true rotary (Det udelukker LAW stikket. Jeg fik et tilbudt af Lawrence for et par måneder siden, men sagde nej tak) og så skal det gå så tilpas stramt når det f.eks. vinkles UDEN at jeg skal bruge skruer og værkstøj for at løsne og stramme gangen i stikket. Mine tanker går på noget oliedæmpet kuglehovede a la dem man bruger til kamera/video stativer, desværre findes de ikke umiddelbart i den størrelse der er oplagt til et fluestik.

Jeg er ovenud tilfreds med mit Traveller ift. kæber og rotary funktionen, men når det skal drejes om sin egen vertikale akse, skal det løsnes på foden. Jeg anser mit stik for et stykke værktøj, og hvilken håndværker arbejder med et stykke værktøj hvor der kræves andet værktøj for at betjene det? Dodgy

Umiddelbart tror jeg at det ender med som et storm p projekt med dele af flere stik, men nu må vi se hvordan det går.
14-03-2010 15:11
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #11
Hej Thomas.

Jeg har måske noget du ska se. Er du villig til at lægge et beløb svarende til en high-end amerikanerstang så kan jeg måske hjælpe dig Smile
14-03-2010 15:23
123

Besked: #12
(14-03-2010 15:23)Jakob Hansen Skrev:  Hej Thomas.

Jeg har måske noget du ska se. Er du villig til at lægge et beløb svarende til en high-end amerikanerstang så kan jeg måske hjælpe dig Smile

Jeg ved ikke om din sidste kommentar er en joke eller hva, men jeg er da meget modtagelig overfor nye inputs, og jeg hjælper gerne i en evt. testfase på nye produkter Wink
14-03-2010 16:26