Shimano Vs. Fenwick (spinnestænger)
Aggergaard

Fraværende
Besked: #1
Shimano Vs. Fenwick (spinnestænger)
Hej alle i glade fiskere

Kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres meninger/holdninger til disse stænger. Noget jeg undres over er, at når jeg søger på div forums på Shimano Lesath/Aspire og i det hele taget Shimanos topstænger, hvorfor er det så er jeg konstant støder på knækkede stænger?? Personligt synes jeg er det er mega fede og lirede stænger men jeg har kun udseendet at dømme ud fra og ingen erfaringer selv med disse stænger, men jeg tænker at så dyre stænger SKAL sku da ikke knække med mindre at man virkelig voldtager dem!

Er Shimanos stænger sat op på en piedestal ? Tænker at man som fisker IKKE kan acceptere en dyr stang bare knækker. Flere skriver at de er på nr. 3 stang af slagsen, hvor jeg bare tænker at første gang ville jeg undres meget, og anden gang ville jeg have pengene tilbage og vælge et helt andet mærke.

Nu har jeg kigget lidt på Fenwick Aetos som jeg kun har læst godt om til nu? Ron Thompson Scandinavia 9" 7-25g 20 år gammel har jeg selv, og er stadig glad for den, og den er blevet tævet masser af gange men hænger stadig sammen.

Altså pris og kvalitet bør vel hænge sammen.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres gode stænger uanset pris og hvad i ligger vægt på ved jeres valg af stang.

Hilsen Aggergaard
23-03-2014 17:52
Adversering