Info fra Zpey
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Info fra Zpey
Håber sørme at de klarer skærene Smile

http://zpey.com/en/news.aspx

Mvh.

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
25-03-2014 17:32
Adversering
Arnt Christensen

Odense C
Besked: #2
RE: Info fra Zpey
Utraditionelt...
25-03-2014 18:33
Stoltze

Besked: #3
Ja, utraditionelt at lægge kortene på bordet...

/Stoltze

Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Lynge Jakobsen
25-03-2014 20:16
Arnt Christensen

Odense C
Besked: #4
Tja det ved jeg nu ikke. Men som regel plejer det bare at være noget skriftligt bavl. Det er en anderledes måde at gøre det på, men i sidste ende tror jeg ikke det får den helt store indflydelse.

Hvis de gerne vil tjene penge, tror jeg til gengæld de skal prøve at ramme et andet prisleje, som er mere fair over for deres produkter. Det er som om de tror vi alle er nordmænd Tongue
25-03-2014 22:15
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #5
ja det er da utraditionelt at smide kortene på bordet, og om det er en god eller dårlig ide er lidt svært at svare på Undecided

Andre end mig der bemærkede at der i reolen er et rør der står TLT på Huh

jeg har tidligere haft en zpey stang, fin stang og kastede og fiskede godt men var altså en tung sag med det håndtag der kunne skiftes.. en 7'er stang hvor bare håndtaget vejede det samme som en standard 7'er og stang med håndtag vejede det samme som en 13" 8/9'er Blush

skal jeg have en zpey igen skulle det være fordi jeg fik behov for en stang til at fiske laks i Norge eller Skjern, og mere end en dag hvor mine nuværende stænger ville kunne bruges i dette tilfælde Cool

Mvh René Carlsen
26-03-2014 09:08
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #6
(26-03-2014 09:08)Renefrh Skrev:  ja det er da utraditionelt at smide kortene på bordet, og om det er en god eller dårlig ide er lidt svært at svare på Undecided

Andre end mig der bemærkede at der i reolen er et rør der står TLT på Huh

jeg har tidligere haft en zpey stang, fin stang og kastede og fiskede godt men var altså en tung sag med det håndtag der kunne skiftes.. en 7'er stang hvor bare håndtaget vejede det samme som en standard 7'er og stang med håndtag vejede det samme som en 13" 8/9'er Blush

skal jeg have en zpey igen skulle det være fordi jeg fik behov for en stang til at fiske laks i Norge eller Skjern, og mere end en dag hvor mine nuværende stænger ville kunne bruges i dette tilfælde Cool

Hej Rene

Jeg køber gerne en Zpey igen. Pt. har jeg en enkelt, som jeg er meget tilfreds med (Zpey Zen 13´#8-9 nr. 12). Dreamcatcher serien er rigtig fin og ligeledes er deres comp. line 2-håndspinde også. Derudover er deres lineprogram ret gennemført Smile

Derfor håber jeg oprigtigt at de fortsat vil være en del af branchen.

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
26-03-2014 09:46
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #7
(26-03-2014 09:46)Jan Fensten Skrev:  Hej Rene

Jeg køber gerne en Zpey igen. Pt. har jeg en enkelt, som jeg er meget tilfreds med (Zpey Zen 13´#8-9 nr. 12). Dreamcatcher serien er rigtig fin og ligeledes er deres comp. line 2-håndspinde også. Derudover er deres lineprogram ret gennemført Smile

Derfor håber jeg oprigtigt at de fortsat vil være en del af branchen.

Venligst

Jan

Hej Jan

Jeg ser dem naturligvis også stadig fortsat gerne som en del af branchen, har et par skydehoveder fra dem nu, og har igennem tiden vel haft en 10 skydehoveder fra zpey og alle gangene været super tilfreds med dem, ligeså med deres skydeliner Cool

jeg har tidligere haft en zpey zero 9" #7, kastede fint men den vejede med håndtaget lidt over 200 gram.. Og uden vejede den vel omkring 130 gram.. Så derfor røg den ud til fordel for en længere 11,6" vision, som kastede med flere gram men var en ren tohånds, jeg brugte kun zpey stangen med forlænger og kastede den aldrig med enhånd ved åen Cool

Deres rene tohånds stænger er helt sikkert fede, og hvis jeg fiskede i åer hvor 13" stænger var oplagte så havde jeg da nok også en zpey i samlingen, deres dreamcatcher ser fin ud, men her er jeg dækket ind, sådan da Rolleyes

Mvh René Carlsen
26-03-2014 10:04
Adversering