Rio GripShooter
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #1
Rio GripShooter
Jeg kunne godt bruge en ekstra skydeline, som supplement til min zpey zpeed line 50LBS.

Skydelinen skal bruges i åen på min tohånds, og til geddefiskeri med en tung enhånds stang.

Er der nogle som har prøvet rio GripShooter og har noget og sige om den Huh

Hvad med det store loop, kører det igennem øjerne uden problemer eller er det primært en skydeline til tohånds fiskeriet Huh

Mvh René Carlsen
26-03-2014 10:32
Adversering
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #2
RE: Rio GripShooter
(26-03-2014 10:32)Renefrh Skrev:  Jeg kunne godt bruge en ekstra skydeline, som supplement til min zpey zpeed line 50LBS.

Skydelinen skal bruges i åen på min tohånds, og til geddefiskeri med en tung enhånds stang.

Er der nogle som har prøvet rio GripShooter og har noget og sige om den Huh

Hvad med det store loop, kører det igennem øjerne uden problemer eller er det primært en skydeline til tohånds fiskeriet Huh

Der laves også en model til enhånds! Det er et fedt koncept Big Grin

Mvh Stefan Skovbo
26-03-2014 12:06
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #3
(26-03-2014 12:06)Stefan Skovbo Skrev:  Der laves også en model til enhånds! Det er et fedt koncept Big Grin

er der ikke kun en model Huh

som sagt gik tanken bare på om det store loop kan gå igennem øjerne uden problemer, eller man ville blive irriteret på det.. Konceptet ser jo fint nok ud..

Mvh René Carlsen
26-03-2014 13:21
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #4
(26-03-2014 13:21)Renefrh Skrev:  er der ikke kun en model Huh

som sagt gik tanken bare på om det store loop kan gå igennem øjerne uden problemer, eller man ville blive irriteret på det.. Konceptet ser jo fint nok ud..

Jo der er kun en model i 4 forskellige brudstyrker Cool

Loop'et laver ikke mere modstand end andre coatede øjer, om man bliver irriteret på det er så op til en selv.

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
26-03-2014 15:19
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #5
(26-03-2014 15:19)L.K. Skrev:  Jo der er kun en model i 4 forskellige brudstyrker Cool

Loop'et laver ikke mere modstand end andre coatede øjer, om man bliver irriteret på det er så op til en selv.

Mvh
Lasse

Tak for svaret

det var mest fordi jeg normalt altid har brugt små øjer på linerne, og senest har jeg kun benyttet monofil skydeliner med blinkknude som hæftning til skydehovederne..

mon den lokale har en "demo" model man kan få lov og prøve før man køber Cool

Mvh René Carlsen
26-03-2014 16:43
zero

Besked: #6
Har vel haft en 10 ture med denne line.
foreløbig godt tilfreds med den . Samlingen er intet galt med . Overgangen fra det coatede ,til monofilen er helt superSmile
26-03-2014 22:38