Sage demo Brasholt
klgre

Aalborg
Besked: #1
Sage demo Brasholt
Nogen der var til Sagedemo hos Brasholt. Hvad var dommen over Sage Method.
Har lige købt en uden at prøvesmage den først. (Den var billig)

Hilsen Klaus Gregersen
13-04-2014 18:40
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Sage demo Brasholt
(13-04-2014 18:40)klgre Skrev:  Nogen der var til Sagedemo hos Brasholt. Hvad var dommen over Sage Method.

Hilsen Klaus Gregersen

Sådan, Klaus. Glæder mig til at prøve. (Vi fik kun én ørred på Djursland/Mols. Der er jo ingen fisk derude ud over 1.000.000 sultne småsej.)

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
14-04-2014 22:12
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #3
(14-04-2014 22:12)Brandt Skrev:  Sådan, Klaus. Glæder mig til at prøve. (Vi fik kun én ørred på Djursland/Mols. Der er jo ingen fisk derude ud over 1.000.000 sultne småsej.)

Det var en sen aprilsnar Big Grin

Venligst Nikolai

14-04-2014 22:26
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
(14-04-2014 22:26)Nikolai R. Skrev:  Det var en sen aprilsnar Big Grin

??? Næ - ingen nar her. Selv om vi nok havde satset på lidt flere ørreder.

14-04-2014 23:21
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #5
(14-04-2014 23:21)Brandt Skrev:  ??? Næ - ingen nar her. Selv om vi nok havde satset på lidt flere ørreder.

Ærgeligt - var sikker på i fik gode fisk Smile

Venligst Nikolai

15-04-2014 13:59
klgre

Aalborg
Besked: #6
(14-04-2014 22:12)Brandt Skrev:  Sådan, Klaus. Glæder mig til at prøve. (Vi fik kun én ørred på Djursland/Mols. Der er jo ingen fisk derude ud over 1.000.000 sultne småsej.)

Det er en fed stang. Fiskede med den om formiddagen, men der er nogle underlige kastevinde under sådan en klint. Så jeg havde svært ved at vurdere den. Om eftermiddagen fiskede jeg med
den blå traktor ( T&T horizon ). Hen under aften lagde vinden sig, og den røde Ferrari kom frem igen. Og så skete der noget.WaW. Aldrig har jeg lavet så smukke linebuer. Den bliver jeg glad for.
Søgte egentlig en TCX-er men fik et tilbud på denne jeg ikke kunne afslå.
Regner med at tage den med til FFFD træf i Aalborg d. 24.04. Så kunne vi prøve at spænde den
op med af dine Guideline Coastal liner i kl. 6. Det tror jeg ville fungerer rigtig godt. Alternativt kunne vi stikke hovederne sammen sidst i påsken.

Hilsen Klaus
15-04-2014 19:27
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #7
(15-04-2014 19:27)klgre Skrev:  Det er en fed stang. Fiskede med den om formiddagen, men der er nogle underlige kastevinde under sådan en klint. Så jeg havde svært ved at vurdere den. Om eftermiddagen fiskede jeg med
den blå traktor ( T&T horizon ). Hen under aften lagde vinden sig, og den røde Ferrari kom frem igen. Og så skete der noget.WaW. Aldrig har jeg lavet så smukke linebuer. Den bliver jeg glad for.
Regner med at tage den med til FFFD træf i Aalborg d. 24.04. Så kunne vi prøve at spænde den
op med af dine Guideline Coastal liner i kl. 6. Det tror jeg ville fungerer rigtig godt. Alternativt kunne vi stikke hovederne sammen sidst i påsken.

Hilsen Klaus

Fedt, at du er glad for den! Jeg lokkede dig jo alt, hvad jeg kunne. Jeg har et hav af liner og hoveder til klassen, så du kan også prøve, hvilke liner, som du foretrækker til Ferrarien. Vi finder et tidspunkt - jeg har ikke overblik lige pt.

15-04-2014 20:01
Adversering
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #8
(15-04-2014 19:27)klgre Skrev:  Det er en fed stang. Fiskede med den om formiddagen, men der er nogle underlige kastevinde under sådan en klint. Så jeg havde svært ved at vurdere den. Om eftermiddagen fiskede jeg med

Hilsen Klaus

Kan du ikke prøve at spænde den op i et af Brandts CCS stativer istedet Wink

Mvh.

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
15-04-2014 22:30
Kent Hansen

Vebbestrup. 9500
Besked: #9
(13-04-2014 18:40)klgre Skrev:  Nogen der var til Sagedemo hos Brasholt. Hvad var dommen over Sage Method.

Hilsen Klaus Gregersen

Hey Klaus,

Jeg nåede lige at svinge ganske kort med en #4 deroppe, og til trods for den stride vind, så arbejdede den næsten upåvirket - en stang som jeg godt kunne se mig selv med, men lige nu har jeg noget svært ved at finde argumentet samt pengene til et købDodgy Linen der sad på hjulet, kan jeg dog ikke lige komme i tanke om hvad var...

Derudover prøvede jeg deres Cirka #5, endelig med en passende line, men vinden gjorde at jeg ikke lige kunne danne mig et ordentligt indtryk - et enkelt vindpust af den slags i lørdags, drog den helt ud af kurs - men det er selvfølgelig heller ikke en blæsevejrspind.

Jeg sad det meste af dagen indenfor med fluebinding og snakkede med nysgerrige omkring hvad FFFD er for en størrelse, hvilket gjorde at jeg missede at prøve nogle af beggehåndsstængerneDodgy

Cheers,

Kent

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
15-04-2014 22:36
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #10
godt og høre du er glad for din nye stang Cool

jeg har virkelig formået at planlægge godt i år, hver eneste gang der er FFFD arrangementer, er jeg enten på arbejde eller har været på arbejde hele natten inden et formiddags arrangement Blush

nu var det godt nok en sage demo, men har de fået scott i butikken eller er det kun radian der er hjemme i enkelte modeller Huh

Mvh René Carlsen
16-04-2014 06:58
klgre

Aalborg
Besked: #11
(15-04-2014 22:30)Jan Fensten Skrev:  Kan du ikke prøve at spænde den op i et af Brandts CCS stativer istedet Wink

Mvh.

Jan

Det vil jeg arbejde på.
16-04-2014 07:52
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #12
(16-04-2014 07:52)klgre Skrev:  Det vil jeg arbejde på.

Vi finder ud af noget.

16-04-2014 08:21