Scientific Anglers Professional WF- S II
Rude

nordjylland
Besked: #1
Scientific Anglers Professional WF- S II
Hej FV.
Jeg mangler en synke 2 line, og har kig på Scientific Anglers Professional WF- S II, til min tcx 6#
Jeg syntes udvalget er meget begrænset.
Nogle der har erfaringer med denne line? Eller har andre forslag?

Mvh. Thomas
18-05-2014 22:06
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Scientific Anglers Professional WF- S II
Hej Thomas

Jeg har ikke erfaring med linen. Det skyldes måske, at jeg for mange år siden er gået væk fra synkende helliner og over til skydehoveder. Da er udvalget meget større - er det noget, du har overvejet? Smile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
18-05-2014 22:57
Rude

nordjylland
Besked: #3
(18-05-2014 22:57)Martin Brøndum Skrev:  Hej Thomas

Jeg har ikke erfaring med linen. Det skyldes måske, at jeg for mange år siden er gået væk fra synkende helliner og over til skydehoveder. Da er udvalget meget større - er det noget, du har overvejet? Smile

Hej Martin

Ja det har jeg overvejet, men det skal bruges til en mindre å, og forholdsvis korte kast, ved ikke hvor godt det vil virke.

/Thomas
19-05-2014 19:06
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(19-05-2014 19:06)Rude Skrev:  Hej Martin

Ja det har jeg overvejet, men det skal bruges til en mindre å, og forholdsvis korte kast, ved ikke hvor godt det vil virke.

/Thomas

Hvis du bruger en coated skydeline fungerer det ligesom en moderne WF. Efter min mening er det bare en kæmpe fordel, at skydelinen ikke synker Smile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
19-05-2014 19:25
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #5
Jeg har fisket med linen for nogle år siden, og den fisker udmærket..

Ved korte kast er den ganske fin, og kan også fint kaste på længere distancer.. Dog skal du være opmærksom på at hvis du laver længere kast og vil trække op til nyt kast inden du har strippet line ind kræver den meget og trække fri af vandet..

Hvis vandet kan fiskes med sink tip ville jeg klart foretrække dette..[/code]

Mvh René Carlsen
19-05-2014 19:34
Claus Bech-Petersen

Sorø
Besked: #6
Jeg har fisket rigtig meget med synke 2 WF-liner fra SA. Min erfaring med de ældre modeller er, at de ganske enkelt. fremragnede. Om det også er tilfældet med de nye, skal jeg ikke kunne udtale mig om, da de gamle stadig fungerer.

Skydehoveder og sinktip er fine og det, jeg selv bruger det meste af tiden. Men hvis vandet er til at bruge en 'rigtig' synkeline, så er det en fornøjelse at fiske med. Og i mine øjne en meget bedre oplevelse end andre linetyper.

Claus

http://www.ussingbech.dk
19-05-2014 19:51
Rude

nordjylland
Besked: #7
Mange tak for svar.
Jeg bliver hvis nød til at prøve den wf line, da jeg syntes det er en hel synkende line jeg søger.

Mvh. Thomas
19-05-2014 20:15
Adversering