Aften kyst tur med min nye TFO Bvk
Aggergaard

Fraværende
Besked: #1
Aften kyst tur med min nye TFO Bvk
Så snittet til at smutte ud her til aften og efter en hurtig accept fra Sheriffen var jeg smuttet. Da jeg kom ned til mit spot og efter ca 1/2 times fiskeri stod jeg på røv og albuer på et stenrev og blev derefter hurtigt enig med mig selv om at foretrække idet jeg nok havde skræmt alt levende væk. Smuttede ned til mit næste spot hvor jeg tidligere på ugen havde mistet en fin fisk. Top solskin og næsten havblik, kønnere bliver det næsten ikke. Efter ca 20min huggede denne fine fisk til. Jeg kunne mærke at den var god og efter et par spring ud at vandet blev det bekræftet. Kort tod efter landede jeg denne fine fisk som til dato er min største på min nye TFO Bvk. 63cm og 2.6kg

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

(Denne besked var sidst ændret: 19-05-2014 af 22:50 Aggergaard.)
19-05-2014 22:49
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #2
RE: Aften kyst tur med min nye TFO Bvk
Fortsæt endelig den gode stil! Er lækker læsning, der værdsættes, hverfald fra min side af Big Grin Big Grin Big Grin

/Daniel
19-05-2014 22:52
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
.. den er da helt magisk den stang Smile
Hvor svømmer der store regnbuer rundt henne for tiden?

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
19-05-2014 22:54
Aggergaard

Fraværende
Besked: #4
(19-05-2014 22:54)Martin Brøndum Skrev:  .. den er da helt magisk den stang Smile
Hvor svømmer der store regnbuer rundt henne for tiden?

Hej Martin

Det gør der langs de vestsjællandske kyster. Tog en på bombarda og flue på 58 og 2,8 kg lige inde jeg fik taget mig sammen til at købe fluestang. Den ligger forøvrigt under fangster :Morgengry og dis gav regnbue.

Hilsen Aggergaard
19-05-2014 23:01
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
Fedt .. tak! Smile
De er sjove at fighte på en fluestang de hidsige kræ Cool

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
19-05-2014 23:15
dennisp

Vestsjælland
Besked: #6
Du bliver da bare ved var..

Tillykke med den fine regnbue, de kan være nogle arrige sataner har selv fået en del stykker af dem, godt nok i vinteres med den største på 5,8 kg og den viste også tænder 2 gange udløb hvor der ryg adskillige meter bagline gennem stangøjerneBig Grin

Mvh.
Dennis

Når der er ikke er saltvand for enden af stangen, så er det godt der er det i stuen
19-05-2014 23:28
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #7
Kanon stang du har fået fat i der - det viser bare hvor vigtigt det er med det rigtige udstyr Smile

Tillykke med fangsten!!

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
(Denne besked var sidst ændret: 20-05-2014 af 11:22 Nikolai Kaad.)
20-05-2014 11:21
Adversering
PeterMulbjerg
Admin

Vendsyssel
Besked: #8
Tillykke med endnu en flot fangst Smile Godt at vide at man bare skal købe en ny stang Wink

Peter

"There is nothing permanent except change"

20-05-2014 11:52