Havørred på Flue
Frederik Kast

Besked: #1
Havørred på Flue
Hej folkens!

Mine kammerater og jeg er netop blevet færdige med vores nye film om havørredfiskeri med flue. Det har kostet os en masse sved og tårer, men vi synes selv den er blevet rigtig god!

Vi har forsøgt at fange den stemning der er når man står i vinden og bølgerne og leder efter de sølvfarvede spøgelser, og den varme stemning der er blandt kammerater når det endelig lykkedes.

Den kan findes her:
https://vimeo.com/95783623

Håber i kan lide den og giv os endelig et like på http://www.facebook.com/whipflyfishing hvis i har lyst til at følge med Smile
(Denne besked var sidst ændret: 20-05-2014 af 16:00 Frederik Kast.)
20-05-2014 15:57
Adversering
Lars Andersen

Kolding
Besked: #2
RE: Havørred på Flue
Hold nu kæft en lille fed film i hår fået flækket sammen der. Super fedt med den suspense der bliver bygget op i starten af filmen, inden man ser det første sølvtøj. Ser frem til mere fra jer
20-05-2014 16:31
PeterMulbjerg
Admin

Vendsyssel
Besked: #3
Jeg syntes også det er en fed og stemningsfyldt film - der er tænkt over detaljerne osv..thumbs up for det Cool

Jeg vil så også sige at jeg er glad for at den ikke er i spillefilmslængde i slowmotion - det kan godt blive lidt langtrukket og actionforladt når det hele er slow. Så det er fint at bygge op med noget slowmotion, men der hvor klimaks i musikken kommer det kunne der godt være lidt mere fart over feltet på filmen også.

Håber det er i orden med lidt konstruktiv kritik - også dejligt med glade mennesker på film Smile

Peter

"There is nothing permanent except change"

20-05-2014 16:48
Villadsen

Århus C
Besked: #4
Super fed film i har fået sat sammen, dejlig stemning og smukke billeder Cool

Kristian Villadsen
20-05-2014 17:08
Stefan Skovbo

Århus
Besked: #5
Det er et godt stykke arbejde drenge Smile Har i brugt en drone?

Mvh Stefan Skovbo
20-05-2014 17:12
Frederik Kast

Besked: #6
mange tak for kommentarerne! Smile

-og for den konstruktive kritik @PeterMulbjerg, den tar vi meget gerne med Wink

@peter skovbo, ja, der er brugt en drone til optagelserne af os selv og en helikopter til optagelserne af klinten Smile
20-05-2014 17:18
dennisp

Vestsjælland
Besked: #7
Super godt lavet film, ser frem til at ser flere af dem, jeg kan nu meget godt lide den kombo der er med slow motion

Mvh.
Dennis

Når der er ikke er saltvand for enden af stangen, så er det godt der er det i stuen
20-05-2014 19:35
Adversering
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #8
Super fed.
Viser rigtig godt fiskeriets variationer på møn.
Specielt klippet med de kolde fingre der vrides og man næsten kan mærke det gør av av er super fedt.
Godt gået gutter.
Ægte glæde.

/Allan.

http://www.customflies.dk
20-05-2014 22:13