Langå Camping - Gudenå
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #1
Langå Camping - Gudenå
H
Jeg er inviteret til lidt camping på Langå Camping til sommer.
Det kommer til at foregå i starten af juli.

Nogen herinde der har fanget havørred/laks på camping-stykket? (Mellem gul og rød zone).

Fiskene skal jo lige forbi for at komme op i Lilleåen, som de fleste jo skal, men er det tidsspild at fiske på det lille stykke ved camping-pladsen, som man automatisk får adgang til når man campere dér?

Nogle gode hints? Big Grin

Jeg forsøgte sidste år, men da var jeg meget ny inde for fluefiskeriet, så føler mig lidt bedre udrustet i dag Big Grin

Har #7-8 enhånd og #8-9 i tohånd.

Mvh
Stig
15-03-2010 10:26
Adversering
Fiskefidusen

Besked: #2
RE: Langå Camping - Gudenå
Hej stig.

Stykket ved langå camping er et udemærket sted og fiske, men det bliver også fisket igennem.

Stedet har givet mange stor fisk fra sig, men prøv og fisk det når alle andre sover eller før de står op, det er her du har de bedste muligheder for og rende ind i en god fisk.

Gå ind på.

http://www.langaa-camping.dk/?Fiskeri

Og se hvordan fiskeriet er både ved pladsen og rund omkring, i løbet af året.

Lige en ting "Rød zone er kun for medlemmer" så vidt jeg ved har været medlen af langå sportsfiskerforening siden 5 jan 2004.

Mvh Michael
(Denne besked var sidst ændret: 15-03-2010 af 17:30 Fiskefidusen.)
15-03-2010 16:54
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #3
Tak for det, Michael.

Har andre nogle gode tips at byde ind med så hold jer endelig ikke tilbage Big Grin

Ellers vender jeg nok tilbage her i tråden ugen inden jeg skal afsted for lige at få styr på de sidste detaljer Wink

Mvh
Stig
16-03-2010 21:27
Janus H.

Djursland
Besked: #4
Hej stigSmile

Jeg har fisket der nogle gange, det er et ret lille stykke campingpladsen har. Der bliver dog fisket meget, og deraf også fanget mange fisk.

Udover gul zone er der jo også grå zone, med det nederste af lilleåen. Hvis du tør gå ud om natten er det nok her der er størst chance for en god havørred Smile

Jeg er dog ikke ekspert i gudenåen, det er mest gedder jeg har fanget der. Måske skal du have bundet en stor flash flue på tohåndsstangen?Cool

Hvis du mangler en makker til den tid siger du bare til, jeg er altid frisk Big Grin
(Denne besked var sidst ændret: 16-03-2010 af 22:24 Janus H..)
16-03-2010 22:23