Havørredens hemmeligheder 3
lars løve lund

Besked: #1
Havørredens hemmeligheder 3
hej er der en der kan fortælle mig hvilken stang det er thomas hansen bruger i denne film. ?

Mit gæt er det er en shimano stang !!!!!
evt. også hvor denne stang evt. kan købes henne. Huh
17-03-2010 15:52
Adversering
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #2
RE: Havørredens hemmeligheder 3
Det er en Shimano Lesath Smile
17-03-2010 16:42
123

Besked: #3
Mon ikke det er en Shimano Lesath? Når man er kendis har man vel råd til den slags Big Grin
17-03-2010 16:44
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(17-03-2010 16:44)schreiber Skrev:  Mon ikke det er en Shimano Lesath? Når man er kendis har man vel råd til den slags Big Grin

Hej Thomas
Mig og et par af mine fluesvinger kammerater har ikke rigtig noget at lade nogen høre fordi de har en LesathBlush
Kender rigtig mange, der har liner for meget mere end hvad en Lesath koster..
Kender faktisk også nogen der har både fluer og flueæsker for mere, end hvad en Lesath kosterBlush

Det er ikke rettet mod dig - det fik mig bare til at tænke efter .. for jeg fatter heller ikke, at nogen giver +4K for en spinnestang - men de opfattelse er jo dybest set tåbelig, når vi ved, hvad vi selv brugerConfused

hmm .. jeg er faktisk sikker på, at jeg har bindematerialer for mere end hvad en Lesath kosterConfused

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
17-03-2010 18:44
Janus H.

Djursland
Besked: #5
17-03-2010 20:01
lars løve lund

Besked: #6
godt så fandt jeg ud af det er en shimano lesath stang. c",)

men stangen kan både købes med læder og cork håndtag. og jeg er ude efter den med cork håndtag. og det skal være den med kastevægt på 10-30 gram.

ved i hvor den kan købes billigt henne af ?????? M.V.H. Løve
18-03-2010 19:13
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
Hej Lars.

Lesath'en kom i første Udgave med kork. Dernæst kom anden udgave med læder. Dernæst fandt shimano vist ud af at det ikke var genialt og sendte den så på gaden med kork igen.

De første udgaver kommer en sjælden gang på brugtmarkedet. De nye skal du nok ikke regne med står "billigt" i en eller anden grejbutik. Vil du fiske på første klasse må du have det store læder op ad lommen Smile
(Denne besked var sidst ændret: 18-03-2010 af 20:02 Jakob Hansen.)
18-03-2010 19:55
Adversering
Thorsen

Århus C
Besked: #8
Den første udgave af Lesath'en var en rigtig god stang med en super klinge, men øjerne var med kun et ben og havde det med at knække let eller blive revet af i et kast hvor fletlinen blev snoet omkring øjet. Det har der været rigtigt mange reklamationer på.

Den nye udgave af Lesath'en er monteret med Fuji øjer med to ben og dem er der ingen problem med. Udgaven med læder på håndtaget deler vist vandene lidt, men hvis du har det fint med at det kræver lidt at holde en flot finish skulle det vist være ganske behageligt at holde ved, det er også den jeg har set flest brugte udgaver til salg af på diverse sider. Det er ikke så længe siden at der blev solgt en let brugt 11" på "123 Epilepsi tricker siden" til 1600kr. Det er sgu billigt må man sige.

Var faktisk ikke klar over at der var kommet en udgave med kork af den nye stang, for det er ikke lige i den prisklasse at en fattig pædagog kigger efter, men man må jo sige at man bliver jo klog af at være på fiskevandSmile

Vh. Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
18-03-2010 22:51
Frederik

København N
Besked: #9
Skulle du få lyst til læder så læs lige her først: http://www.lystfiskerens.net/index.php?o...&Itemid=81

det er især kommentarerne til stangen, eller de sidste 3 du skal læse!

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
18-03-2010 23:00
lars løve lund

Besked: #10
Hej Frederik.

læste deet hele. og nu kommer jeg jo næsten helt i tvivl om det så er den stang jeg skal have alligevel. men jeg ved ikke om det er noget jeg kan fortryde når jeg aldrig har prøvet den gamle stang.!!!! der var også en der skrev der var en ny 3 genneration's stang med kork på vej. om jeg skulle tage chancen og købe den istedet.... hmmmmm er lidt i tvivl nu.
19-03-2010 14:18
Sølvræven
Gæst

Besked: #11
(19-03-2010 14:18)lars løve lund Skrev:  Hej Frederik.

læste deet hele. og nu kommer jeg jo næsten helt i tvivl om det så er den stang jeg skal have alligevel. men jeg ved ikke om det er noget jeg kan fortryde når jeg aldrig har prøvet den gamle stang.!!!! der var også en der skrev der var en ny 3 genneration's stang med kork på vej. om jeg skulle tage chancen og købe den istedet.... hmmmmm er lidt i tvivl nu.

Lars,

Du kunne jo også gå en anden vej og købe en Speedmaster, det er en rigtig fin stang, til en rigtig god pris..

Venligst

Claus
19-03-2010 14:55
lars løve lund

Besked: #12
hov så fandt jeg sgu stangen selv. den nye Lasath stang hedder Lesath ultra. og kan bestilles til ca. 4000kr. hos Jan og Bo Lystfiskershop. fandt også nogle billeder af stangen. og her kommer linket.

http://www.lystfiskerens.net/index.php?o...&Itemid=81

er der nogen der har lidt og fortælle om den stang ?????? VH. Løve
19-03-2010 15:02