Fiskemakker haderslev
Mogens

Haderslev (Starup)
Besked: #1
Fiskemakker haderslev
Hej fiskevenner...
Ung fyr på 29 søger fiskemakker...

Jeg har erfaring med spin og ganske lidt med flue... Har hovedsageligt mingang i Haderslev fjord, men ønsker at komme lidt mere på kysten...

Jeg søger en erfaren rotte i fiskeri på kysten, meget gerne med lyst til at lære fra sig...:-)

Er meget social og udadvendt!

Haderslev og omegn..

Med venlig hilsen
Mogens Østergaard
20-07-2014 23:14
Adversering
Mogens

Haderslev (Starup)
Besked: #2
RE: Fiskemakker haderslev
Skal da lige love for at fiskere er sociale og villige til at lære fra sig...:-) tak for alle svarene...:-) ironi kan forekomme!!
22-07-2014 18:30
martin_b

Sønderjylland
Besked: #3
Kystpladser og specialmedicin sidder sjældent løst på fiskere Wink

Du bor jo ved en af de klassiske efterårspladser i fjorden, og generelt, så er alle steder i Haderslev fjord, hvor der ikke er fredningsbælter, oplagte at prøve. Jeg har pladser i fjorden, som ofte er bedre end andre, men dem passer jeg lidt på Smile

Jeg fisker kun fjord/kyst, når åen er lukket, så hvis du er frisk til efteråret, så kan vi godt følges ad på et tidspunkt.

Mvh. Martin

edit: overså lige, at du gerne vil på kysten. Så er jeg i hvert fald ikke den rette at spørge. Stort set kun fjorden.
(Denne besked var sidst ændret: 22-07-2014 af 19:38 martin_b.)
22-07-2014 19:37
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #4
Hej Mogens

Jeg kan sagtens hjælpe dig med kystpladserne derovre i den omegn da jeg er opvokset der og kender pladserne utrolig godt, men da jeg pt er bosat på Sjælland blir det svært at hive dig med ud derovre da jeg kommer ikke så megen der og når det sker ender jeg altid i åen.. Tongue

Men næste gang jeg skal over, så lad os da helt sikkert snuppe en kyst-tur så skal jeg guide dig lidt og lære dig det jeg kan

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
22-07-2014 21:59
Mogens

Haderslev (Starup)
Besked: #5
Se gutter, nu bekender i efterhånden kulør...:-) kunne heller ikke forstå at jeg ikke fik nogen respons, eftersom det er de fedeste personligheder man møder rundt langs vandet...:-)

Jeg er ihvertfald klar på det hele, skal gerne ha det rigtig lært inden knægten er så stor, at jeg skal lære ham det...;-)
22-07-2014 22:23
Arnt Christensen

Odense C
Besked: #6
(22-07-2014 22:23)Mogens Skrev:  Se gutter, nu bekender i efterhånden kulør...:-) kunne heller ikke forstå at jeg ikke fik nogen respons, eftersom det er de fedeste personligheder man møder rundt langs vandet...:-)

Jeg er ihvertfald klar på det hele, skal gerne ha det rigtig lært inden knægten er så stor, at jeg skal lære ham det...;-)

Nu er det trods alt 30+ grader uden for og ferietid, det betyder jo traditionelt at forum'et er på meget lavt blus Wink
23-07-2014 18:32
Mogens

Haderslev (Starup)
Besked: #7
Men jeg ved i fanger fisk alligevel...
23-07-2014 18:45
Adversering
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #8
Der ligger en tråd herinde omkring fiskemakkere rundt i landet. Har du tjekket om der gemmer sig en der? Smile
23-07-2014 21:20