Forårstegn. Jubiiiiiiiiiiii
Sølvræven
Gæst

Besked: #1
Forårstegn. Jubiiiiiiiiiiii
I forbindelse med et par arbejdsopgaver var jeg i dag forbi både Karup og Vorgod å, der er en del vand i begge, dog ikke så meget som jeg måske havde forventet, meeen de er noget "brune"........men vigtigst......så og hørte både lærken og viben for første gang i år! og minsandten om ikke solen også kiggede frem og pressede temperaturen op på hele 9 grader - YES!! - Det ér forår.

Skulle bare lige dele lidt glæde, blev helt i ekstra super fantastisk godt humørBig Grin - den mentale opvarmning er startet til kyst eller fjord i den kommende weeekend................

K&B til alle..........

Venligst

Claus
17-03-2010 21:56
Adversering
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #2
RE: Forårstegn. Jubiiiiiiiiiiii
FEEEDT Claus.

Isen er også forsvundet betragteligt ovre på djæveøen .

/Allan

http://www.customflies.dk
17-03-2010 22:03
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
Hej Ræv

Yes .. det er cool!
Og så må vi hellere se at få nogen fluer i vandet .. vest er mindst lige så langt bagud i forhold til Kbh i ørred som de er i boldConfused

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
18-03-2010 00:08
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #4
Ja tænk engang, det kom alligevel det man kalder forårBig Grin
Sidste år hørte jeg lærken allerede den første uge i februar.
Det skal rigtig "nydes" dette forårTongue
18-03-2010 00:21
Sølvræven
Gæst

Besked: #5
(18-03-2010 00:38)Ole Bjørn Hansen Skrev:  G'aften, Hr.Ræv.

Foran os ligger nogle uger med et kystfiskeri, jeg tror, der går bananas, når det først kommer igang..... Cool

Venligst,

Ole

Jeps Ole,

Lure på et par af de sikre pladser i fjorden, mon ikke ørreden kommer i hopla når isen letter, solen får magten og vandet bliver luntCool

Som Martin skriver! er vi bagud til "øst" holdet, meeen det kan vi lave om på i løbet af en formiddagBig Grin

Venligst

Claus
18-03-2010 20:56
Frederik

København N
Besked: #6
Ha...en eftermiddag...lave om på...jer...vesthold...NEVER!

Husk nu at østholdets kyster heller ikke er begyndt at fiske rigtigt godt endnu, vi har bare været ude selv om der har været is og kuldeBig GrinTongue

Men østholdet glæder sig da til at se bare 1 fisk over målet fra vestholdet i 2010Tongue

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
18-03-2010 22:40
Daniel Heinrichsen

Besked: #7
og der går heller ikke lang tid før jeg vælter mig i store fisk heroppe på nordkysten!

Kan simpelthen mærke at der snart sker noget stort heroppe Wink

Vestholdet skal virkelig tage sig sammen, hvis de skal indhente os Angel

Glæder mig osse til at se den første fisk på vestholdet, i må have sparet sammen i lang tid nu Tongue Tongue Tongue

Mvh
Daniel San
Østholdet
18-03-2010 22:49
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #8
(18-03-2010 23:12)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(18-03-2010 20:56)Sølvræven Skrev:  
(18-03-2010 00:38)Ole Bjørn Hansen Skrev:  G'aften, Hr.Ræv.

Foran os ligger nogle uger med et kystfiskeri, jeg tror, der går bananas, når det først kommer igang..... Cool

Venligst,

Ole

Jeps Ole,

Lure på et par af de sikre pladser i fjorden, mon ikke ørreden kommer i hopla når isen letter, solen får magten og vandet bliver luntCool

Som Martin skriver! er vi bagud til "øst" holdet, meeen det kan vi lave om på i løbet af en formiddagBig Grin

Venligst

Claus

Hej Ræv.

Ja, man kan jo i højere oppe i tråden læse, at de unge øboere øst for Storebælt ikke ved hvem de er oppe imod..... Cool

Når først trækket af storfisk fra Gudenåen og Kolindsund når ud på Djurslands åbne kyster, så skal de få at se... !!! Big Grin

Venligst,

Ole

Ja, en stor slap nedgænger der spiser sig stor på vej over til øen (over til min fluekrog) Wink

MVh
Daniel
(Denne besked var sidst ændret: 18-03-2010 af 23:21 Daniel Heinrichsen.)
18-03-2010 23:18
Daniel Heinrichsen

Besked: #9
(18-03-2010 23:33)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(18-03-2010 23:18)Daniel Heinrichsen Skrev:  Ja, en stor slap nedgænger der spiser sig stor på vej over til øen (over til min fluekrog) Wink

MVh
Daniel

Unge Heinrichsen !

Store, slappe nedgængere er kun noget østdanskerne og svenskerne fanger på vinterkysterne i brakvand.... Angel

Der er mængder af store, blanke overspringere, der opholder sig i åerne i vores landsdel, da de ikke kan tåle det salte vand, der er på disse kanter med de vandtemperaturer, denne vinter har budt på - de trækker ud af åerne, når havtemperaturen når 4-5 grader... og det sker snart... ! Cool

Saltwater flyfishing 4 real ! Tongue

Venligst,

Ole

Så har du ikke set den fisk, jeg har tænkt mig at fange i weekenden Wink

Den kommer til at skinne så blankt at du for ondt øjnene og være så fed at "fætter guf" er tyndt som et siv i forhold til...

Ja, selvtillid er godt Angel

Mvh
Daniel San
18-03-2010 23:38
Daniel Heinrichsen

Besked: #10
Det eneste min RS'er ikke kan tæmme er nok dig, og gud ske og lov, tak for det Angel Tongue

Mvh
Daniel San
19-03-2010 08:58
Frederik

København N
Besked: #11
Ole og hr. Ræv
jeg håber i gir lidt konkurrence, ligegyldigt hvem der har fanget dem så er det dejligt at se lidt aktion! Og når i ikke har fanget dem på kysten så kan i jo altid gå i åen og få jer et par storeBig Grin

coastal flyfishing 4 realTongue

Ps. Ellers kan i jo gøre som en af østholdet og tage dem fra snydering...ups...flyderingConfused

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
19-03-2010 11:30
Sølvræven
Gæst

Besked: #12
(19-03-2010 11:30)Frederik Skrev:  Ole og hr. Ræv
jeg håber i gir lidt konkurrence, ligegyldigt hvem der har fanget dem så er det dejligt at se lidt aktion! Og når i ikke har fanget dem på kysten så kan i jo altid gå i åen og få jer et par storeBig Grin

coastal flyfishing 4 realTongue

Ps. Ellers kan i jo gøre som en af østholdet og tage dem fra snydering...ups...flyderingConfused

Hej Fredrik.

Bare rolig du skal nok få kam til håretBig Grin

Og Daniel - San.....du får behov for alt den ying og yang der finde i universet......Tongue

K&B til begge..... you are onBig Grin

Venligst

"Sølv"ræven
19-03-2010 11:55