Kystpladser ved Nyborg?
Sølvræven
Gæst

Besked: #1
Kystpladser ved Nyborg?
Hej,

Nogen der kender et par gode pladser i Nyborg området? skal der over et par dage næste uge og vil tage stangen med hvis muligheden byder sig.....

Venligst

Claus
21-03-2010 19:00
Adversering
Sølvræven
Gæst

Besked: #2
RE: Kystpladser ved Nyborg?
(21-03-2010 19:12)Ole Bjørn Hansen Skrev:  
(21-03-2010 19:00)Sølvræven Skrev:  Hej,

Nogen der kender et par gode pladser i Nyborg området? skal der over et par dage næste uge og vil tage stangen med hvis muligheden byder sig.....

Venligst

Claus

Hej Claus.

Skaboeshuse Strand lidt nord for Nyborg er fint ørredvand ! Smile

OT : Har du evt lyst til at bytte din ULA 3 ekstraspole for en ULA 3X ditto incl 100 m 30 lbs Gelspun-backing... ?! Cool

Venligst,

Ole

Hej Ole.

Tak for svar..

Ved sg ik lige med den spole, den har det jo godt hvor den erBig Grin

Venligst

Claus
21-03-2010 19:24
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
Hej Claus

Hvis du har mod på at køre lidt længere nordpå - så er bunden af vigen nord for Rissinge hoved en rigtig god plads lige nu (ca. 15 km fra Nyborg i retning mod Kerteminde)Smile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
21-03-2010 19:35
Sølvræven
Gæst

Besked: #4
(21-03-2010 19:35)Martin Brøndum Skrev:  Hej Claus

Hvis du har mod på at køre lidt længere nordpå - så er bunden af vigen nord for Rissinge hoved en rigtig god plads lige nu (ca. 15 km fra Nyborg i retning mod Kerteminde)Smile

venligst
Martin

Hej Martin,

Tak den er noteretBig Grin

Måske du har lyst at være med?

Venligst

Claus
21-03-2010 19:56
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(21-03-2010 19:56)Sølvræven Skrev:  Hej Martin,

Venligst

Claus

Det ville da være rigtig hyggeligt .. men det kommer selvfølgelig lidt an på, hvilke dage og tidspunkter det drejer sig om?

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
21-03-2010 21:59
Sølvræven
Gæst

Besked: #6
(21-03-2010 21:59)Martin Brøndum Skrev:  
(21-03-2010 19:56)Sølvræven Skrev:  Hej Martin,

Venligst

Claus

Det ville da være rigtig hyggeligt .. men det kommer selvfølgelig lidt an på, hvilke dage og tidspunkter det drejer sig om?

venligst
Martin

Hej Martin,

Jeg smider dig lige en PB.

Venligst

Claus
22-03-2010 10:11
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #7
Ja jeg bor i Nyborg men tilsyneladende er jeg den eneste på øen der ikke kan fange havørred så jeg kommer ikke med nogen tips Confused
22-03-2010 12:34
Adversering
Sølvræven
Gæst

Besked: #8
(22-03-2010 12:34)Jim Nielsen Skrev:  Ja jeg bor i Nyborg men tilsyneladende er jeg den eneste på øen der ikke kan fange havørred så jeg kommer ikke med nogen tips Confused

hehe man kan ikke vinde hver gang JimBig Grin

Men sig mig nu du er lokal......er der fisk at fange på strækningen neden for Hotel Storebælt? bunden ser jo fin ud, lidt blandet sten og sand med blæretangs bælter........
'
Venligst

Claus
23-03-2010 19:45
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #9
Well lokal er så meget sagt, jeg flyttede til Nyborg i sommers og siden jeg kom til fyn har jeg ikke fanget en eneste af de blanke lol, har faktisk ikke prøvet det sted du nævner Claus men må tilstå jeg har da været forbi og kigge der et par gange men det har så været hvor vinden har været helt af hel.... til hehe
Men altså der er jo også noget så dejligt nemt som slipshavn, bund af samme type og det eneste sted jeg har fanget noget efter jeg flyttede til fyn.....at det så var en måler torsk der tog min cigar under natfiskeri er så en anden snak Big Grin
Jeg ved iøvrigt fra andre at der jævnligt landes fine fisk der og jeg regner nu også med selv at skulle forbi igen inden for de nærmeste dage for at se om plusgraderne har fået gang i fiskeriet der (jeg har med mellemrum været ude med fluestangen der siden januar måned)
23-03-2010 20:04
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #10
Nu vi er ved det så kan jeg da nævne et par steder mere, at jeg ikke fanger noget betyder jo ikke nødvendigvis at der ikke er fisk hehe, men Grønnehave, Tårup Strand og Kajbjerg er også alle gode bud og inden for kort afstand af Nyborg.
PS har ikek fisket nogle af de steder i år endnu, men det er også lige op over at de skal afprøves, har bare knebet lidt med tiden efter vi fik ordentligt vejr igen Confused
23-03-2010 20:07
Sølvræven
Gæst

Besked: #11
[quote='Ole Bjørn Hansen' pid='9204' dateline='1269367925']
Hej Claus og Jim.

Ja, jeg kan skrive under på at både Kajbjerg og Tårup er fine havørredpladser Smile - se her, denne fisk er fanget ved Tårup foråret ´90 Cool :

http://fiskevand.dk/showthread.php?tid=3...15#pid5315

Hej Ole,

Tak for tippet, du er den anden der peger på netop Tårup strandBig Grin efter sigende skulle vinder fisken for et par år siden til gofi konkurrencen være fanget netop der, eneste problem er at komme til pladsen, parkerede i ved campingpladsen?

Ellers har jeg fået et godt tip om Bøsøre (stavet rigtigt)

Venligst,

Claus
23-03-2010 20:15
Sølvræven
Gæst

Besked: #12
(23-03-2010 20:07)Jim Nielsen Skrev:  Nu vi er ved det så kan jeg da nævne et par steder mere, at jeg ikke fanger noget betyder jo ikke nødvendigvis at der ikke er fisk hehe, men Grønnehave, Tårup Strand og Kajbjerg er også alle gode bud og inden for kort afstand af Nyborg.
PS har ikek fisket nogle af de steder i år endnu, men det er også lige op over at de skal afprøves, har bare knebet lidt med tiden efter vi fik ordentligt vejr igen Confused

Hej Jim

Fik posted oven i denne, der er mere og mere der peger på Tårup strand, ved du hvordan der parkeres..

venligst

Claus
23-03-2010 20:21