Fangster i Randers Fjord?
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #1
Fangster i Randers Fjord?
Har nu været ude to dage i træk med spinnestangen ved Udbyhøj, Randers Fjord.

Intet liv overhovedet. De få muslingebanker jeg kan nå ved vadefiskeri var fuldstændig døde og overdækket med brunalger(?).

Kun bitte små småfisk fik jeg øje på af byttedyr, end ikke en enkelt børsteorm Undecided

Andre herinde der har besøgt Randers Fjord for nylig? Nogen med flex på klingen??

Mvh
Stig
26-03-2010 15:10
Adversering
Leif Chr.

Besked: #2
RE: Fangster i Randers Fjord?
Hej Stig
Jeg var en tur på stenrevet i går, havde en enkelt kontakt ellers så jeg ikke nogle fisk. Talte med to fiskere som i onsdags havde oplevet lidt godt fisker derude, men det havde kun varet en time, så var der blevet dødt igen.
På stenrevet var der flere små røde børsteorm.

Mvh Leif
26-03-2010 15:28
Sølvræven
Gæst

Besked: #3
(26-03-2010 15:10)Stig Sørensen Skrev:  Har nu været ude to dage i træk med spinnestangen ved Udbyhøj, Randers Fjord.

Intet liv overhovedet. De få muslingebanker jeg kan nå ved vadefiskeri var fuldstændig døde og overdækket med brunalger(?).

Kun bitte små småfisk fik jeg øje på af byttedyr, end ikke en enkelt børsteorm Undecided

Andre herinde der har besøgt Randers Fjord for nylig? Nogen med flex på klingen??

Mvh
Stig

Hej Stig,

Nu har jeg godt nok ikke være i RDS fjord endnu i år, men den er vel bare som oftes på denne årstid = meget svingende, endelig kan man sige at med østenvind så er min erfaring at fiskeriet bliver ekstra svært, specielt i længere perioder med østenvind og lavvande er det helt umuligt at fange noget...det samme gør sig i øvrigt også gældende for mariagerfjordBig Grin

Vent til vi får vinden om i vest igen, så er jeg sikker på der sker nogetBig Grin

Husk det gamle ordsprog: Med vinden i vest, fisker det bedstRolleyes

Venligst

Claus
26-03-2010 18:06
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #4
Hej Ræv Big Grin

Jeg vidste faktisk ikke lige at fjorden fiskes bedst i vestenvind og ved højvande. Jeg har ikke kunne danne mig et indtryk endnu for Randers Fjord, syntes jeg har fanget fisk i alverdens kombinationer af vind og vand.

Jeg var ude i dag igen, så én død børsteorm. Fisk mærkede jeg intet til...
Mon ikke det pludselig kommer? Tongue

Mvh
Stig
27-03-2010 20:01