Skamløs reklame
Arnt Christensen

Odense C
Besked: #1
Skamløs reklame
Hej FV brugere.

Jeg vil lige gøre en smule skamløs reklame for min forenings seneste tiltag. Nu kan man som medlem af DSF købe et gæstekort til vores fiskevand på Fyn (Brænde Å, Hågerup Å) og i Jylland (Omme Å og Hoven Å).

Nu er jeg ikke selv en del af guds frelste skare som er helt pjattet med det der tørfluefiskeri, eller i det hele taget å-fiskeri. Med en lille klike af fiskeri i foreningen, kan det til tider være svært at bedømme hvor meget vores fiskevand benyttes, men jeg har et klart indtryk af at fiskepresset er på højde med en urørt fjeldflod i nordnorge.

Det kunne vi godt tænke os at gøre noget ved. Ikke fordi fiskepres er nogen positiv ting at fremhæve eller ønske, men simpelthen fordi flotte fangster fra vores fiskevand er guld værd når foreningen skal markedsføres (alle burde jo være medlem af en DSF forening efter min ydmyge mening).

Hvis I er flere der gerne vil prøve kræfter med det i en gruppe eller i flere dage (der er en lille shelterplads med bålsted og næsten ny latrin), kan vi sagtens finde ud af en fornuftig rabat (såfremt i måske gider tage lidt billeder i bytte).

I kan se alt vores fiskevand her: www.fynskelystfiskere.dk og købe gæstekort her: www.fiskekort.dk
29-04-2016 13:44
Adversering