Lindenborg fisker forrygende igen i år
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #1
Lindenborg fisker forrygende igen i år
Jeg læste på 123 om Lilleåen, der har givet ti fisk over 5 kg.

Alene NL's vand i Lindenborg å har nu givet ca. 30 fisk over de 5 kg - med adskillige, der nærmer sig 10 kg. Det skal tilføjes, at der ikke er anmeldepligt i foreningen, så det reelle tal er givetvis en del højere. Alle fisk er selvproducerede, så vandpleje betaler sig. Ingen kan huske, at åen har fisket bedre end den har gjort i de sidste to år. Enkelte har dog klaget over, at det kan være lidt svært at fange fisk under 3 kg Smile

http://www.nl1917.dk/fangstrapporter/fan...-2016.html

Der er stadigvæk ledige pladser, vil jeg tro.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
03-08-2016 14:47
Adversering
Renefrh

Frederikshavn
Besked: #2
RE: Lindenborg fisker forrygende igen i år
Der er virkelig fanget mange flotte og store fisk den seneste tid, har ikke selv haft heldet på de par ture jeg har været derude.

Der er ingen tvivl om at det store arbejde der er gjort virkelig har hjulpet, og snitstørrelsen er virkelig flot. Stor respekt til alle de frivillige for dette arbejde.

Et par af vores medlemmer har haft heldet, den ene har fået en flot fisk på 8,5 kg på flue, og den anden en flot fisk over 60cm på flue fanget en formiddag i Zinks sving.

Men hold op hvor er der altså mange ved åen sådan en nat derude, det er lidt noget andet end det jeg kommer fra Big Grin

Mvh René Carlsen
04-08-2016 10:31