Erfaringer med Sportex/Westin
Danielr

Besked: #13
RE: Erfaringer med Sportex/Westin
Det endte med jeg købte en w8 4 delt og hold da kæft den overgik ALLE forventninger !!!! Den kaster ubeskrivelig godt med alt fra 20g søm til 27g sandgrævling. Den har tilpas rygrad til man bare kan jorde igennem men stadig fint følende nok til man mærker det mindste nøk på blinket.
Ganske enkel en kæmpe positiv overraskelse , selv når vi skal til Bornholm tror jeg ikke min gamle Ironfeather kommer frem. Den har ganske enkelt fået baghjul.
17-10-2017 11:59
Adversering
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #14
RE: Erfaringer med Sportex/Westin
Nu har jeg også fået fisket et par dage med min Westin W8 2-delt og rent kastemæssig og følelse med blink og woblere fra 20g og op til 28g ligner W8 og Air Spin hinanden utroligt meget, så meget at jeg har valgt kun at beholde min Sportex air Spin seatrout.

Jeg synes ikke jeg "maxede" W8 ud på nogle måde, selvom air Spin har lidt flere kræfter at gøre godt med vs W8. Det kan selvfølgelig have noget med min "kastestil" at gøre Big Grin

Om så W8 er sjovere at fighte fisk på kan jeg som sådan ikke svare på da jeg kun havde fisk på meget meget kort tid inden den stak/røg af igen ;-)

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
19-10-2017 19:29