Erfaringer med Nixwax i maskinen..
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #1
Erfaringer med Nixwax i maskinen..
Hey folkens

Jeg har i nogen tid nu benyttet mig af Nixwax produkterne og er yderst super tilfreds med resultat. Jeg har dog lige nogen spørgsmål ang det, som jeg håber at kunne finde hjælp til herinde..

Har nogen dejlige simms waders hvor der godt nok står anbefalet håndvaskes, men kan de tåle maskinen med Nixwax når det max er 2 gange årligt ??

Nogen der har benyttet produkterne på jeres vadestøvler også eller kun på jakker og waders ??

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
17-08-2009 19:45
Adversering
Bjarke

Besked: #2
RE: Erfaringer med Nixwax i maskinen..
Hmm jeg har så møg-dårlig oplevelse med Nicwax, det havde absolut ingen effekt. Det var ved at bruge det i vaske maskinen. Og til den pris og at det kun er til ca 4 stk tøj så er det sgu for dyrt synes jeg.

Hvorfor vil du bruge det på dine støvler, der løber vandet jo ind i toppen af støvlen og vandet bliver så suget ind i materialet inde fra.
(Denne besked var sidst ændret: 18-08-2009 af 16:03 Bjarke.)
18-08-2009 16:02
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #3
Okay.. Jeg har ellers rigtig gode erfaringer ang når jeg vasker i hånden og lader det trække lidt

Var for at gøre dem som nye igen og friske dem lidt op .. De ser lidt kedelige ud efter et par seassoner.. hehe

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
18-08-2009 16:49
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
Jeg vasker mine goretex-jakker samt mine åndbare (ikke goretex) waders i maskine med nikwax. Tøjer bliver meget lækkert og vandafvisende af behandlingen. Det er godt nok temmelig dyrt, så jeg nøjes med 1 - 2 gange pr. år. Men det kan dog varmt anbefales (hvis man har rådTongue)
Brandt
26-08-2009 23:42