Sage TCX - hvor?
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Sage TCX - hvor?
Hej

En google søgning efter forhandlere med TCX på lager afslører kun Brasholt (.......men der er fandme langt til HjørringConfused)
Ingen af de gamle med Sage (Korsholm, Ækvator, Sportsdress eller Sportshuset) har dem på deres HP?
Er interessen for for lille udenfor nørdede fora, eller er de bare meget meget længe om at opdatere deres hjemmesider - og er der således nogen der kender en forhandler der har dem stående så man kunne prøve et kast .. uden at bevæge sig nordenfjords?Cool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
27-08-2009 17:19
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Sage TCX - hvor?
Hej Martin

Ved Grejbiksen (Århus) har dem, selvom de godt nok ik har opdateret deres hjemmeside med dem.. Men har selv prøvet dem hos dem, og de havde dem endda på Fly festival messen også.
Sportshuset vil jeg også mene burde have dem, men er lidt usikker på den..
Så vil næsten du nok lige er nød til at skrive eller ringe til dem for at høre nærmere, for de er noget langsomme til at opdatere deres hjemmesider nogengange..

En anden mulighed er du kan vente til vores tur, så kan du få lov at prøve min.. Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
27-08-2009 18:07
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #3
Jeg så en,måske to TCX i Korsholm idag,længde og # ved jeg ikke.

/Esben
27-08-2009 18:33
Bjarke

Besked: #4
Hans ækvator forhandler Sage så mon ikke han har, du kan ikke regne med hans hjemmeside. Tag ned i butikken og kig, det samme gælder for Korsholm deres hjemmeside har ikke fungeret ordentligt i snart et år nu.
27-08-2009 18:52
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
(27-08-2009 18:52)Bjarke Skrev:  Hans ækvator forhandler Sage så mon ikke han har, du kan ikke regne med hans hjemmeside. Tag ned i butikken og kig, det samme gælder for Korsholm deres hjemmeside har ikke fungeret ordentligt i snart et år nu.

Hej Bjarke

Jeg synes sgu desværre at Hans nede i Ækvator er ved at falde lidt bag af dansen med Sage. Han har hverken ZXL, TXL eller TCX. Udover lidt Z-axis er det faktisk mest SLT og SP har har på hyldenConfused

Tak til Klaus og Esben
.. jeg kigger forbi Skjern eller Århus ved lejlighed. Det er en 4'er og en 5'er jeg godt kunne tænke mig at mærke med line påCool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
28-08-2009 02:02
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #6
Korsholm har haft adskillige stående af dem.

#5 er iøvrigt også en god pind Wink
04-09-2009 18:45