kysten
morten gaust

Besked: #1
kysten
Hej

Var en tur på Guldkysten i dag, men vandet var lige så brunt som kaffen i koppen. en lille én på 30 cm var også på kaffetur,,,Undecided
05-04-2010 22:34
Adversering
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #2
RE: kysten
Hej Morten jeg var på busser revet i dag. Jeg faldt i vandet efter en times fiskeri. Kørte hjem og fik tørt på lidt frokost og derefter til uggerby å udløbet i 4 timer nul fisk. Vandet var helt fint i åen men så ikke noget liv snakkede med to en havde mistet en +40. Ja det er for koldt at bade ennu

MVH Niels
06-04-2010 21:26
Morten H

Besked: #3
Smile Hvad dælen hopper du i bølgen for? Smile
He He en rigtig Viking

MHede
mhede.wordpress.com
Tight Lines + Square Tails
06-04-2010 23:28
morten gaust

Besked: #4
Hej niels

føj for den da,, det er stadig for koldt at bade, jeg mindes dengang på Kjul strand da jeg havde 16 huller i mine wadersTongue

Har set på nettet ang. serie one.. den er helt fin...

Morten
08-04-2010 20:13
Peter H

Agersted
Besked: #5
Jeg har været på Guldkysten fire- fem gange nu siden slutningen af marts, og jeg er helt "grøn" hvad angår kendskab til denne flotte og spændende kyststrækning, men jeg har tænkt mig at lære den at kende.

Jeg har også været uheldig med vandets farve, da det næsten hver gang har været "kaffebrunt" til trodt for, forskellige vindretninger. Det er lidt svært at gennemskue, hvilken vindetning som er bedst i forholdet til vandets farve, og den ene gang jeg fiskede i klart vand, var der pålandsvind.

Jeg var afsted i går, men påbegyndte ikke engang fiskeriet, da vandet var mørkebrunt. Jeg fik dog afprøvet tætheden i mine nye waders Smile

Hvis der er nogen med kendskab til Guldkysten, ville det være fint at høre mereSmile

Jeg glæder mig til vandet klarer op!

/Peter
11-04-2010 10:26
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #6
Hej Peter var det ikke dig jeg snakkede med ved Busserrevet. Jeg havde hund med. Jeg vil gerne udforske guldkysten også , og jeg tror jeg kender nogen som er kendt der. Jeg vil tage kontakt til nogle styukker i løbet af ugen. VH Niels

MVH Niels
11-04-2010 11:58
Peter H

Agersted
Besked: #7
Hej Niels

Jo, det var mig, du talte med.

Kørte forbi Guldkysten i dag, men det samme problem som i går - vandet og min gode kaffe har samme farveConfused

Jeg kører en tur til Mariager i morgen, da jeg havde et par fantastiske dage i sidste weekend, men seks fisk, hvoraf to røg med hjem ( 46 og 53 cm)

Hvis der planlægges tur til kysten, vil jeg gerne med.

/Peter
11-04-2010 17:17
Adversering
morten gaust

Besked: #8
kørte en tur til Guldkysten i det gode vejr. perfekte forhold men stadig få fisk. Måske er vandet stadig for koldt men en enkelt blev det til. Den holdt lige målet men fik friheden igen.

Morten
19-04-2010 17:41
Morten H

Besked: #9
Lad os endelig få arrangeret en tur til Guldkysten med en lokal "guiide"
Tak for sidst Niels og Peter

MHede
mhede.wordpress.com
19-04-2010 18:17
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #10
Hej med jer. Jeg var en tur på guldkysten i dag sammen med min dejlige kone, det var bare super flot der ude, to man stod og fiskede. Jeg snakkede ikke med dem da de var ude i vandet, men der var bare det klareste vand jeg længe har set. Det var lige før jeg fik apstinenser for stængerne var ikke medBig Grin. Vi bliver nødt til snart at lave et møde der udeIdea

MVH Niels
22-04-2010 20:35
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #11
Guldkysten i morgen var det nogetSmile. jeg kører så jeg er der ca06.30. Der må/skal bare være fisk der ude Tongue. der ser super ud var der jo i dag sammen med konen for at handle i frederikshavnAngel

MVH Niels
24-04-2010 19:15
Morten H

Besked: #12
Ville gerne, men skal desværre arbejde.
En anden gangSmile

MHede
mhede.wordpress.com
25-04-2010 00:01