hvor lang er din 9"?
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #1
hvor lang er din 9"?
Hello all.

Har en ven som har tre stk. Helios, to stk 9" #8 og en 9" #6, de to #8er, er den ene midflex og den anden tipflex, men men men så stopper det os her, for selvom alle tre stænger burde være lige lange (9") er der 2½cm forskel på midflex og tipflex #8 og ingen af de tre stænger er 9", derfor ville jeg lige høre om dette er normalt?
hos gofi siger de det er helt normalt... men jeg vil da mene at auktionen ville være anderledes så fremt han fik en af ovenstående i 9" eller tager jeg fejl? (altså han kan ikke købe endnu en helios i #8 og tro den har samme auktion pga. længden ikke er den samme)

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
19-04-2010 09:20
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #2
RE: hvor lang er din 9"?
Hej Kenneth

Helt normalt Cool

Og man skal dælme være fintfølende for at tjekke om 2½ cm ændrer mærkbart på aktionen Blush

Nå ja, og så bliver vores stænger jo kortere jo mere de bliver brugt, ferruler slides stille og roligt....

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
19-04-2010 16:29
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #3
RE: hvor lang er din 9"?
(19-04-2010 16:29)karlsson Skrev:  Hej Kenneth

Helt normalt Cool

Og man skal dælme være fintfølende for at tjekke om 2½ cm ændrer mærkbart på aktionen Blush

Nå ja, og så bliver vores stænger jo kortere jo mere de bliver brugt, ferruler slides stille og roligt....

Mvh
Lasse

Hej Lasse.

Jamen det lyder da godt, trode lige det bare var Helios'erne den var gal med Big Grin Tjaee det kan du jo så have ret i, så har min ven stadigvæk 2½cm ekstra at gøre godt med ved slid hehe Smile

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
19-04-2010 17:04