Fjord til fjord
Leif Chr.

Besked: #1
Fjord til fjord
Haløjsa

Inden jeg tilmelder mig til årets fjord til fjord konkurence, vil jeg lige høre hvor mange af jer her på forummet der skal deltage??

Hvis det viser sig at der er mange af jer superfangere der deltager, bliver vinder chancerne jo mindre.Angel

Mvh Leif
19-04-2010 18:00
Adversering
Rasmus Bech

Randers
Besked: #2
RE: Fjord til fjord
Jeg fik betalt mit girokort idag. Så jeg er på Djurslands kyster hele weekenden.... Smile
Forventer ikke at fange noget, da alle ørrederne sjovt nok er pist væk netop i denne weekend.... Tror de har en aftale med Grejbiksen.... Dodgy Men det kan jo være man er heldig alligevel!

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
19-04-2010 18:40
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #3
Grejbiksen har booket en trawler weekenden forinden Big Grin
19-04-2010 19:16
Rasmus Bech

Randers
Besked: #4
(19-04-2010 19:16)Jakob Hansen Skrev:  Grejbiksen har booket en trawler weekenden forinden Big Grin

Big Grin

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
19-04-2010 19:19
Bjarke Dehli

Besked: #5
Jeg fisker også igennem hele weekenden på Djursland og kender en god håndfuld dygtige fiskekammerater der gør det samme. Jeg tror at fangsterne bliver markant bedre end de sidste år og gætter på at:

1) Vinderfisken bliver over 5 kg i år

2) Vinderfisken bliver fanget på Djurslands yderkyst på spin

3) Den mindste fisk i top 10 bliver 59 cm

Knæk og Bræk til jer der deltager, det bliver som altid fedt at fiske non-stop i 40 timer ;-)

/Bjarke
20-04-2010 12:46
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #6
Hehe

Var lidt den samme taktik de havde lavet på fyn ang Sea Trout Open.. lol..

Springer dog lige Fjord til Fjord over denne omgang, selvom det kunne være meget hyggeligt at slå os sammen og deltage Cool

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
20-04-2010 12:51
lars løve lund

Besked: #7
jeg deltager også i fjord til fjord cuppen...... det bliver godt med en lækker fiske weekend.
hygge løve
20-04-2010 14:46
Adversering
Leif Chr.

Besked: #8
Håber at Bjarke får ret, dog ikke i punkt 2. Vinderfisken bliver fanget på flueAngel

Bare nu vejret bliver godt, så skal det nok gå. Cool

Knæk og bræk

Mvh Leif
20-04-2010 15:47
Bjarke Dehli

Besked: #9
Håber klart vejret bliver virkeligt dårligt = mere hugvillige fisk og færre fiskere langs kysterne ;-)
20-04-2010 19:44
Rasmus Bech

Randers
Besked: #10
(20-04-2010 19:44)Bjarke Dehli Skrev:  Håber klart vejret bliver virkeligt dårligt = mere hugvillige fisk og færre fiskere langs kysterne ;-)

AGREE Big Grin Big Grin

Jeg satser også på spinnestagen, og helst lidt bølger Wink

Rasmus

20-04-2010 19:50
Leif Chr.

Besked: #11
Godt fiskevejr for mig er = at det er til at holde ud. Regnvejr, kulde og kuling er det mest sure vejr at fiske i over en hel weekend Confused

Nej så hellere mellem 10 og 15 grader, en frisk vind så der er lidt gang i vandet og så godt med drivende skyer, så der stadig kan findes et sted med læ og sol til en middagslur i græsset Angel Man skal jo være frisk og klar i hovedet når den store fisk tager fluen Big Grin

Ifølge dmi ser det rimeligt ud. Men meget kan nå at ændre sig endnu.

Mvh Leif
21-04-2010 10:07
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #12
(21-04-2010 10:07)Leif Christensen Skrev:  Godt fiskevejr for mig er = at det er til at holde ud. Regnvejr, kulde og kuling er det mest sure vejr at fiske i over en hel weekend Confused

Nej så hellere mellem 10 og 15 grader, en frisk vind så der er lidt gang i vandet og så godt med drivende skyer, så der stadig kan findes et sted med læ og sol til en middagslur i græsset Angel Man skal jo være frisk og klar i hovedet når den store fisk tager fluen Big Grin

Ifølge dmi ser det rimeligt ud. Men meget kan nå at ændre sig endnu.

Mvh Leif

Helt enig. Jeg blive sgu helt misuindelig på jer som skal fiske i weekenden.

Min weekend står på konfirmation!! Dodgy

Knæk og bræk

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
21-04-2010 10:37