Kroghvil??
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #1
Kroghvil??
Hej

Jeg må glad konstatere at jeg bliver mere og mere tilfreds med min Z-axis 691, som ikke er blevet mindre lækker af at blive monteret med et SAGE 3300, RIO 0,024 og et skydehoved på 14 gram Big Grin

Dog vil jeg sige at et kroghvil generer mig under fiskeriet.

Er der nogen herinde som har erfaringer med at klippe/skære kroghvil af så det bliver pænt bagefter?

Mvh

Nikolai - som testede udstyret i hård blæst og regn ved mariager fjord idag - en enkelt undermåler var med på legen

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
30-04-2010 17:53
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #2
RE: Kroghvil??
Den generer mig under affiskningen, hvor jeg godt kan lide nogle gange at lade stangen hvile på pegefingeren lige på den ande side af korkhåndtaget - men jeg ved nu heller ikke om jeg kan få mig til at skære kilppe i min Z-axis?? Smile

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
01-05-2010 21:24
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #3
(01-05-2010 21:24)Nikolai Kaad Skrev:  Den generer mig under affiskningen, hvor jeg godt kan lide nogle gange at lade stangen hvile på pegefingeren lige på den ande side af korkhåndtaget - men jeg ved nu heller ikke om jeg kan få mig til at skære kilppe i min Z-axis?? Smile

Mvh

Nikolai

Hej Nikolai

Prøv at tage kontakt til Bjarne Laursen, han kan fjerne kroghvilet. Og lave en ny pæn bevikling. Han laver fantastisk fint arbejde, og der plejer at være ganske kort leveringstid.

Du kan få hans kontaktoplysninger på en PM, hvis det har din interesse.

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
01-05-2010 21:42
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #4
Hej Jan

Tak for tippet. Jeg prøver lige stangen af et par ture endnu, inden jeg skrider til yderligere handling. Sender dig en PM, hvis det bliver aktuelt

mvh

Nikolai

01-05-2010 23:22
LCB

Besked: #5
Hej Nikolaj!

Frem med skævbideren og klip lortet af! Det har jeg selv gjort på flere af mine stænger. Jeg har sat et par små dryp epoxy over de afklippede ender, og så er den sag ude af verden!

Fanden tage kroghvil - og fightbutts :-)

Lars
02-05-2010 08:31