Fiskeri rundt Als
Peder Lisberg

Besked: #1
Fiskeri rundt Als
Hej,

Jeg skal afsted med den gamle til als (sønderborg) i pingsten og undrer om det er nogen her der kan give nogle gode pladser, på denne tid af året(21-23 maj).

Smok me a kibber, i'll be back for breakfast
30-04-2010 22:25
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #2
RE: Fiskeri rundt Als
Det er ikke for at stjæle din tråd, men jeg lytter lige med her i tilfælde af at der skulle være sønderjyder, som øser ud af insider viden Smile

Vi har nemlig lejet et sommerhus i Gråsten i sommerferien, og mon ikke der bliver tid til lidt alenetid med fluestangen - aftenfiskeri i Flensborg fjord, en tur ud til Als eller??

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
(Denne besked var sidst ændret: 30-04-2010 af 22:44 Nikolai Kaad.)
30-04-2010 22:44
Peder Lisberg

Besked: #3
Det gør du bare Nikolai.....

Smok me a kibber, i'll be back for breakfast
30-04-2010 23:26
Flaufisker

Besked: #4
Hej i 2....

Fiskeriet lige PT er ikke specielt godt, der bliver da fanget fisk men mange er stadig meget tynde. Hornfisken er kommet den sidste uge og efterhånden begynder fiskeriet at ligge morgen og aften. Men pladser som Stevning, Knarhøj og Naldtang er ikke tossede pladser for denne tid. Og for sommerhuset i Gråsten da har du jo Nybøl Nor lige uden for døren og ellers hele Broagerland inden for en rimelig kørselsafstand..... se evt min hjemmeside flaufiske.dk der er der enkelte pladsbeskrivelser og eller spørger i bare igen når tiden nærmer sig, skal selv afsted denne weekend til konkurrence så skriver jeg lige hvad wekenden giver......

Hilsen
Kim
06-05-2010 16:26
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #5
Hej Kim

Nu er der kun et par dage til afgangSmile

Vi skal bo ved Fiskenæs Marina og jeg håber at man kan fiske direkte fra kysten ved marinaen og rundt om pynten ved feriecentret.

På Google-map ser det ud til at bunden er fin - MEN er der fisk inde i Nybøl Nor på denne tid af året??

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
01-07-2010 09:33