Er eksterne links OK
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Er eksterne links OK
Hej

I en anden tråd skrev Allan Sådan her:

Citér:Fluer kan du selv binde, det har jeg set dig binde bliver de andre ikke et problem, jeg vil gerne vise dig hvordan man laver pikestreamers men de er så nemme at binde at det næsten bliver pinligt at købe dem http://globalflyfisher.com/patterns/pikestreamer/
Jeg har brugt Nylon, og FC i 0,80 og Tygerwire, personligt synes jeg bedst om nylon men der er delte meninger.

/Allan

@ Admin håber det er ok med et enkelt eksternt link, der er ihvertfald kun for forståelsen af fluens skyld.

.. det er i aller højeste grad OK - ligesom link til enhver anden side er det (incl. div danske lystfikserportaler Angel ) - så længe formålet er at informere brugerne her på stedet er der frit slavSmile
Vi har i et par tilfælde grebet ind overfor sider der sælges grej fra - vi synes ikke, at man skal kunne oprette en profil herinde blot for at promovere sin egen lille måneskinsforretning - men så længe links ikke er kommercielle .. og iøvrigt lovlige .. så er det værste man kan risikere at blive flyttet til snik-snak tråden, hvis éns links ikke drejer sig om lystfiskeri Angel

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
20-05-2010 23:47
Adversering
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #2
RE: Er eksterne links OK
Tak for info Martin

Man har jo prøvet at blive bannet på en tilsvarende side for et eksternt link til : http://www.fiskevand.dk Big GrinBig GrinBig Grin

/Allan

http://www.customflies.dk
20-05-2010 23:58
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
(20-05-2010 23:58)A.O. Skrev:  Tak for info Martin

Man har jo prøvet at blive bannet på en tilsvarende side for et eksternt link til : http://www.fiskevand.dk Big GrinBig GrinBig Grin

/Allan

Hej Allan

Selv links til den elendige side vil til nød blive tolereret - selvom jeg så må advare om, at den mest bliver frekventeret af jydetampe og nogle få opkomlinge fra det sorte hul i udkantssverigeBig GrinBig Grin

Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
21-05-2010 00:06
Daniel Heinrichsen

Besked: #4
Det synes jeg i høj grad er rart at vide Angel
21-05-2010 08:26
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #5
(21-05-2010 08:26)Daniel Heinrichsen Skrev:  Det synes jeg i høj grad er rart at vide Angel

Ja, Daniel - kan kun gi' dig ret! Det er surt at erfare den slags på den hårde måde! Cool

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
21-05-2010 14:49
Daniel Heinrichsen

Besked: #6
(21-05-2010 14:49)Brandt Skrev:  
(21-05-2010 08:26)Daniel Heinrichsen Skrev:  Det synes jeg i høj grad er rart at vide Angel

Ja, Daniel - kan kun gi' dig ret! Det er surt at erfare den slags på den hårde måde! Cool

Hej Brandt

Jeg bærer nu ikke nu ikke nag. Jeg mener personligt at fiskevand.dk har en kreds af utrolig erfarne mennesker som sikkert godt kan svare på mine spørgsmål (kompliment. ingen nævnt, ingen glemt).

Samtidig har jeg tænkt mig at dele min viden med jer herinde så jeg hjælper gerne med hvad jeg nu ved om (f.eks skal nok lægge nogle rapporter når jeg kommer hjem fra mine Lagan ture)...

Btw sender dig nok snart en mail angående Simested Å...

Mvh
Daniel
21-05-2010 15:06
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #7
(21-05-2010 15:06)Daniel Heinrichsen Skrev:  

Hej Brandt

Jeg bærer nu ikke nu ikke nag. Jeg mener personligt at fiskevand.dk har en kreds af utrolig erfarne mennesker som sikkert godt kan svare på mine spørgsmål (kompliment. ingen nævnt, ingen glemt).

Samtidig har jeg tænkt mig at dele min viden med jer herinde så jeg hjælper gerne med hvad jeg nu ved om (f.eks skal nok lægge nogle rapporter når jeg kommer hjem fra mine Lagan ture)...

Mvh
Daniel

Nej - nag fører ingen steder hen - og for mit vedkommende var jeg selv ude om banningen - (selv om jeg synes, at det var helt til grin). Jeg har faktisk skrevet et par småindlæg derovre for nylig. Iøvrigt er alt ved det gamle - de diskuterer polakkers manglende fiskeetik for tiden, - og tynde fisk! Sad Så er der li'godt skjønnere herovreSmile Hvilken 2-håndsudrustning er du FTAS'set for?

Ang. Simested, så spørg bare løs. Var dernede forleden, men det var lige tidligt nok.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
21-05-2010 15:19
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #8
(21-05-2010 15:19)Brandt Skrev:  
(21-05-2010 15:06)Daniel Heinrichsen Skrev:  

Hej Brandt

Mvh
Daniel

Nej - nag fører ingen steder hen - og for mit vedkommende var jeg selv ude om banningen - (selv om jeg synes, at det var helt til grin). Jeg har faktisk skrevet et par småindlæg derovre for nylig. Iøvrigt er alt ved det gamle - de diskuterer polakkers manglende fiskeetik for tiden, - og tynde fisk! Sad Så er der li'godt skjønnere herovreSmile Hvilken 2-håndsudrustning er du FTAS'set for?

Ang. Simested, så spørg bare løs. Var dernede forleden, men det var lige tidligt nok.

tjaaa... så er alt ved det gamle derovre... kigger kun i ny og næ, ikke som før i tiden hvor jeg var derinde næsten hele tiden. Har bestemt ikke tænkt mig at begynde at skrive derovre igen, synes det her forum klarer det helt fint for mig, men nu har jeg heller ikke så mange spørgsmål længere (jeg lære hurtigt Big Grin Big Grin Big Grin )...

Min FTAS ender med en CTS DH Plus i 13 ft. # 8/9

Angående simested, så sender jeg en pm i løbet af næste uge, gider ikke hærge denne tråd med unødvendige indlæg.
21-05-2010 15:31