Ny fiskesnøre (HTX projekt)
DonPeterC

Besked: #1
Ny fiskesnøre (HTX projekt)
Hej fiskere

Jeg er en HTX elev, som er ved at "udvikle" en ny fiskesnøre, derfor vil jeg gerne stille jer nogle spørgsmål, som i meget gerne må svare på.
Nedenunder er der et link, som sender jer videre til mit spørgeskema:

www.askpeople.dk?i3=HTXfiskesnore

Jeg håber at I vil tage mit spørgeskema seriøst og fortæller andre om spørgeskemaet, hvis I kender andre fiskere
(Denne besked var sidst ændret: 22-09-2009 af 14:39 DonPeterC.)
22-09-2009 14:39
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #2
RE: Ny fiskesnøre (HTX projekt)
Fik godt nok store øjne op for, at det drejede sig om at lamme fisken gennem fiskesnøren så snart den bider på krogen.

Som angivet i mine svar til spørgeskemaet, håber jeg aldrig sådan en "opfindelse" vil blive lovlig at bruge.

Det er intet med fiskeri at gøre længere!
22-09-2009 15:04
Morten H

Besked: #3
Citér:Personlige oplysninger Side 2/10
Indtast dine personlige oplysninger i felterne.
Alder 25

Citér:Hvor mange gange har du prøvet at en fisk er røget af krogen, når du er ved at hale ind? (Uddyb gerne med antal, hvis du kan)* Side 3/10
Aldrig
Sjældent x
Hver anden gang
Hver gang

Citér:Er det et problem, at fiske ryger af krogen?* Side 4/10
Ja
Nej x
Kommentar

Citér:Hvor ofte fisker du om måneden, i gennemsnit?* Side 5/10
1-2
3-4
5-6
7 x

Citér:Vil du købe en fiskesnøre, samt fiskehjul og fiskekrog, som kan lamme fisken, ved hjælp af strøm? (Uddyb gerne valg af svar)* Side 6/10
Ja
Nej x
Kommentar: Under ingen omstændigheder.

Citér:Synes du, at det er forkert, for sporten, at lamme fisken, for at gøre det nemmere for fiskeren? (Uddyb gerne valg af svar)* Side 7/10
Ja x
Nej
Kommentar: Fiskeri handler om glæden ved at fange en fisk, som man selv kroger og fighter.
Hvis fisken er lammet, så er der ingen fight og dermed intet fedt ved at fiske... Så kan du lige så godt fiske med garn eller smide en bombe i vandet. lige røvsygt

Citér: Synes du, at det er synd, for fiskene, at lamme dem, for at gøre det nemmere for fiskeren? (Uddyb gerne valg af svar)* Side 8/10

Ja x
Nej
Kommentar: Der er ingen grund til at give fisk strøm. Du kender vist ikke meget til fiskeri. hva?

Citér:Hvad vil du maks. give for sådan en pakke, som indeholder: fiskesnøre, fiskehjul og fiske krog? (Uddyb gerne hvorfor denne pris, i for hold til de andre priser)* Side 9/10
100 - 499kr. x
500 - 999kr.
1000 - 2499kr.
2500 - 3999kr.
4000 - og op ad
Kommentar: Jeg har markeret 100 - 499, da der ikke er en knap der hedder "luk røven din nar"

MHede
mhede.wordpress.com
Tight Lines + Square Tails
22-09-2009 15:54
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #4
Hov hov ... Uanset at han er en kende uvidende udi lystfiskeri, så har du ingen ret til din sidste kommentar. Istedet burde du måske som vidende lystfisker forklare ham hvorfor du svarer som du gør. Iøvrigt er jeg ellers enig.
22-09-2009 17:31
Morten H

Besked: #5
(22-09-2009 17:31)Jakob Hansen Skrev:  Hov hov ... Uanset at han er en kende uvidende udi lystfiskeri, så har du ingen ret til din sidste kommentar. Istedet burde du måske som vidende lystfisker forklare ham hvorfor du svarer som du gør. Iøvrigt er jeg ellers enig.

Set i bakspejlet, var den sidste kommentar unødig.
Der fór åbenbart en djævel i mig.
Jeg vil fremover forsøge at besinde mig.

MHede
mhede.wordpress.com
Tight Lines + Square Tails
23-09-2009 01:25