Fluebinding - arbejdsplads
123

Besked: #1
Fluebinding - arbejdsplads
Hvad gør I? Jeg synes det er svært at finde en god løsning til opbevaring som samtidig er praktisk. Pt. bruger jeg et skrivebord med nogle skuffer og så nogle plastkasser på en hylde ovenover. Det bliver desværre hurtigt ret rodet med kasser stående og låg liggende over det hele Rolleyes

Havde overvejet en Scierra fluebindings "kuffert", men tror også det bliver for bøvlet med at finde materialer.

Hvad gør I? Gerne med nogle billeder Big Grin
26-05-2010 20:46
Adversering
JTHL

Aalborg
Besked: #2
RE: Fluebinding - arbejdsplads
Jeg bruger det daglige spisebord, vi holder tit lige en fluebindingsaften hjemme hos mig også ligger der marabou fjer over det hele...:-)

Mit Marco polo sæt står næsten pernament på bordet, ellers er resten af tingene i en Fishpond kuffert som hurtig kan pakkes væk. (Har heldigvis ikke så meget endnu, men hvis det forsætter med den store interesse, så ender det nok med et helt værelse kun med fluebinding/fiskegrej)

Med venlig hilsen
Jan
26-05-2010 21:20
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #3
Jeg har haft.... eller, men kæreste mener jeg har samme problemWink så kun fandet et gammelt skrivebord. meget flot og håndlavet, men det er en anden historie. Skrivebordet har 3 skuffer ved bordpladen, et skab til venstre med 2 hylder. et skab til højre med 3 udtrækkelige skuffer. . Det er bare et hit. . så støvsuger jeg lige engang med en håndstøvsuger og lukker skufferne igen.. Wink

venligst henrik

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
26-05-2010 22:22
Swebbe

Besked: #4
Har et lille bord, hvor de fleste ting som værktøj, rotor, lak og tinsel osv. står i en værktøjskasse, som kan pakkes væk. Alle materialerne er i en række ringbindsmapper med foto-plastlommer i (4x lommer per ark) og disse passer super til alle de gængse pakker dubbing, fjer, polarræv osv. osv. De store lange pakker med flash og fibre og hele haler og sadler/nakker har jeg i nogle åbne plast-kasser der kan stables og stilles væk. Fungerer ok for mig, men står også næsten permanent fremme på værrelset.

- Jeppe Lyngsø
26-05-2010 22:49
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #5
(26-05-2010 20:46)schreiber Skrev:  Hvad gør I? Jeg synes det er svært at finde en god løsning til opbevaring som samtidig er praktisk. Pt. bruger jeg et skrivebord med nogle skuffer og så nogle plastkasser på en hylde ovenover. Det bliver desværre hurtigt ret rodet med kasser stående og låg liggende over det hele Rolleyes

Havde overvejet en Scierra fluebindings "kuffert", men tror også det bliver for bøvlet med at finde materialer.

Hvad gør I? Gerne med nogle billeder Big Grin

Hiver lige en gammel tråd frem:
http://fiskevand.dk/showthread.php?tid=356&page=1

Og, Schreiber, køb et hus, der er stort nok - fluebindingsmaterialer skal ligge fremmeBig Grin altid! Og ifølge min kære frue, så er det IKKE i stuen Tongue

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
26-05-2010 22:59