Knækket fluestang gav ny PR
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Knækket fluestang gav ny PR
Her til aften var jeg et smut på en af mine favorit pladser på djursland, vejret var perfekt med vind ind fra venstre og perfekt vand - det tegnede godt Smile

Da jeg så er ved at rigge min gamle scierra stang til, falder de øverste 15cm sgu af toppen!!! Dodgy Den må vel have fået et slag. Jeg købte den brugt for næsten ingen penge, men det var sgu træls alligevel, da det er en super dejlig stang. Så hvis nogen ved hvor man kan købe en top del til scierra HMS 6/7 så sig endelig til Smile

Nå men jeg havde heldigvis min spinnestang med i bilen, så jeg kunne fiske alligevel. Jeg har vel fisket en time, da jeg får et hug helt ude i et kast langs med stranden, hvor jeg sagtens ville ku have nået den med fluestangen Shy Det var tydeligt ikke endnu en hornfisk denne gang, men en god ørred! Af bitter erfaring holdte jeg den ret hårdt, og efter et godt langt udløb og en lufttur 5 meter fra mig fik jeg den efter 5 minutter kanet på land. Det var lidt hektisk da der var tangplanter overalt, men det gik heldigvis Smile

Her er lidt billeder af den, 65cm og 3,34kg Smile En rigtig tyksak.

(Denne besked var sidst ændret: 01-06-2010 af 23:46 Janus H..)
01-06-2010 23:45
Adversering
Sølvræven
Gæst

Besked: #2
RE: Knækket fluestang gav ny PR
(01-06-2010 23:45)Janus H. Skrev:  Her til aften var jeg et smut på en af mine favorit pladser på djursland, vejret var perfekt med vind ind fra venstre og perfekt vand - det tegnede godt Smile

Da jeg så er ved at rigge min gamle scierra stang til, falder de øverste 15cm sgu af toppen!!! Dodgy Den må vel have fået et slag. Jeg købte den brugt for næsten ingen penge, men det var sgu træls alligevel, da det er en super dejlig stang. Så hvis nogen ved hvor man kan købe en top del til scierra HMS 6/7 så sig endelig til Smile

Nå men jeg havde heldigvis min spinnestang med i bilen, så jeg kunne fiske alligevel. Jeg har vel fisket en time, da jeg får et hug helt ude i et kast langs med stranden, hvor jeg sagtens ville ku have nået den med fluestangen Shy Det var tydeligt ikke endnu en hornfisk denne gang, men en god ørred! Af bitter erfaring holdte jeg den ret hårdt, og efter et godt langt udløb og en lufttur 5 meter fra mig fik jeg den efter 5 minutter kanet på land. Det var lidt hektisk da der var tangplanter overalt, men det gik heldigvis Smile

Den er sg nice Janus

Tillykke med denBig Grin

Mon ikke den scierra kan ombyttes, der er jo livstidsgaranti på dem?

Venligst

Claus,
01-06-2010 23:49
Janus H.

Djursland
Besked: #3
(01-06-2010 23:49)Sølvræven Skrev:  
(01-06-2010 23:45)Janus H. Skrev:  Her til aften var jeg et smut på en af mine favorit pladser på djursland, vejret var perfekt med vind ind fra venstre og perfekt vand - det tegnede godt Smile

Den er sg nice Janus

Tillykke med denBig Grin

Mon ikke den scierra kan ombyttes, der er jo livstidsgaranti på dem?

Venligst

Claus,

Det er en 6-7 år gammel stang jeg har givet 500,- for inkl en loop multi line, så jeg var ikke så betænkelig med at købe den. Jeg har ikke kvittering på den desværre. Men jeg var glad for den, så jeg vil gerne have en ny del til den hvis det kan lade sig gøre.

Men næste gang køber jeg en ny stang, med en god garanti ordning, uheld sker jo for selv den bedste Big Grin
02-06-2010 16:27
Daniel Heinrichsen

Besked: #4
Gal en flot fisk !!!!

STORT tillykke Big Grin

Mvh
Daniel
02-06-2010 22:11
Klaus J
Redaktør

Slagelse