De kom i aftes!!
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #1
De kom i aftes!!
Netop hjemvendt fra Lindenborg Å kan jeg eksklussivt for Fiskevandets brugere sprede det glædelige budskab, at der var bølger i åen med kurs opstrøms Big Grin to af fiskene var rigtige bæster - senere kom en pæn stime, der sammenlignet med de to første, kun efterlod krusninger på overfladen.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
08-06-2010 01:37
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: De kom i aftes!!
Uhh det er skønt at høre sådan noget. Men håbede det godt nok også med alt den regn der var lovet. Big Grin

Må nok hellere snart se at vende min snude tilbage til Jylland i åen nu hvor de endelig er på vej

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
08-06-2010 06:43
Søren Nielsen

Herning
Besked: #3
Som medlem af nl1917 har jeg endnu ikke fået hul på bylden i Lindenborg ... kunne det tænkes du kunne lokkes til at vise åen lidt frem for mig ? Wink

Mvh
Søren
Randers
08-06-2010 07:39
Morten E.

Klarup
Besked: #4
Var også ved Lindenborg Å i går aftes, men så kun nogle småfisk, der tog nogle af de ekstremt mange majfluer.

Der er en hårfin grænse mellem at fiske og stå på bredden og ligne en idiot (Steven Wright)
08-06-2010 08:40
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #5
(08-06-2010 07:39)sbnielsen Skrev:  Som medlem af nl1917 har jeg endnu ikke fået hul på bylden i Lindenborg ... kunne det tænkes du kunne lokkes til at vise åen lidt frem for mig ? Wink

Mvh
Søren
Randers

Det kan vi nok finde ud af. Skal helt klart derud i aften! Cool

Send mig en PB når du skal til åen, så ser vi om jeg kan komme forbi. Det gælder dog først og fremmest om at bruge tid ved åen når fiskene er der - fra juli til sept. står der fisk de fleste steder.

Fisker du flue eller spin?

08-06-2010 13:15
Søren Nielsen

Herning
Besked: #6
Har kun fisket flue deroppe indtil videre - men skal da ikke være for fin til at smide en spinner i vandet hvis det er det der skal til Wink

Grundet afstanden fra Randers er det som regel kun i weekenderne jeg får mig snøvlet derop - og det alt for sjældent så det er desværre ikke mig der fylder op ved åen så tit Confused

Mvh
Søren
08-06-2010 17:51
Morten E.

Klarup
Besked: #7
Hej Jørgen

Har du fået fisk på land i Lindenborg?

Har været afsted nogle gange efterhånden og har stadig til gode at se eller mærke fisk...

Hilsen Morten

Der er en hårfin grænse mellem at fiske og stå på bredden og ligne en idiot (Steven Wright)
24-06-2010 11:00
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #8
(24-06-2010 11:00)Morten E. Skrev:  Hej Jørgen

Har du fået fisk på land i Lindenborg?

Har været afsted nogle gange efterhånden og har stadig til gode at se eller mærke fisk...

Hilsen Morten

Hej Morten

Jeg har årets første sommerfisk til gode - har haft meget om ørerne på arbejde og med to nyklækkede studenter Smile. Der er ikke fanget ret meget derude - så vidt jeg er orienteret - men nu får skolelæreren tid! Cool

24-06-2010 18:14
Morten E.

Klarup
Besked: #9
Hej Jørgen

Knæk og bræk derude :-)

Hilsen Morten

24-06-2010 21:31